לתכנן בקלות טיולים לאוסטרליה

כמה משעמם בארץ… כשהייתי בן 10, אחד מאחיי הגדולים טס לעבוד במוּבינג במזרח כשנה וחצי. ההורים דאגו והתגעגעו. בסוף, כשהוא חזר לבסוף, הוא בדיוק סיים מסעות ארוכים, המון בזבוזים, הרפתקאות מסוגים שונים, וחשבון בנק מנופח. פירגנתי, אבל קינאתי… מתבקש שאחרי שהשתחררתי מהצבא הלכתי בדרכו, וכעת נפלה בידיי הזכות לספר לכם כל מה שתרצו בעניין טיולים לאוסטרליה.

עבודה ושאר ירקות.

היופי בלעבוד במדינה זרה הוא שבעצם קיבלת טיול שלם. בהחלט, התנאים לא קלים ושעות העבודה מייגעות, אולם עדיין, אתה חי לבד, סופג תרבויות ואוסף חוויות ממקום זר במהלך זמן רב. וזה מבלי שהזכרתי את הכסף הגדול שתרוויח בעבודה כזו. פרט לדברים הללו, בתקופת השהות שלך במדינה הזרה, יהיה באפשרותך להתחיל בלימודים של מקצוע, ולצבור בו ניסיון לפני חזרתך לשוק העבודה בארץ.

לא בטוח לגבי טיולים אחרי צבא? מייד אסביר הכל.

איך אני מתארגן?

אם תרצה לעבוד בחלק מהמדינות, יתכן ותיאלץ להוציא ויזת תייר; כל קונסוליה ותנאיה לשהות תיירים. כמובן שסגנון הויזה ישתנה לפי אופי ביקורך, אך בדרך כלל, על מנת להוציא ויזה מסויימת – תהיה חייב להמציא תמונות דרכון, להוציא דרכון בהתאם ולקבוע פגישה אצל השגרירות הרלוונטית. מוטב להתעדכן ע"פ השגרירות הרלוונטית בנושא הדרישות עבור קבלת האשרה, בכל מקרה, אסביר מספר עצות שאולי יעזרו:

לפעמים, את מרבית התהליך תוכל להשלים בהפורטל של השגרירות. עבור בקפידה על דף הרלוונטי ואולי כך תוכל לחסוך טרטורים.

דאג ללבוּש מכובד; בדומה לראיון עבודה, הרושם הראשוני שתשאיר הוא קריטי מאוד.

זכור להביא תמונות דרכון מעודכנות. אם אין בידיך – במקומות מסויימים תצליח להספיק להנפיק תמונות כאלו בצלמניה הנמצאת קרוב לשגרירות.

וודא שלקחת עליך כמה מאות שקלים, לכל מקרה שיגיע.

מה העבודות המוצעות?

אני משוכנע, אין גבול לדמיון, ולמרות זאת, סוגי העבודות לצעירים בלי ניסיון – אינם רחבים מדיי, ויכללו בדר"כ מכירות או אופּר. ועם זאת, בכל סוג עבודה – ייחודיות משלו, תלוי במדינה הספציפית והיחס של הבעלים.

מוכרח לקבל מידע יותר ספציפי בנוגע למעבר לחו"ל?שלח תגובה בבלוג ואשתדל לעזור לך על סמך ניסיוני. דרך צלחה!

כתיבת תגובה