מאחורי הקלעים של אולמות אירועים


רוצים את האירוע הכי מודבר? כולם מפנטזים על אירוע שתמיד ידברו, אבל מה באמת מוזמנים זוכרים? החליפות, איכות האוכל, השירים, וכמובן את המקום. אולי תופתעו לגלות, אבל לרוב האורחים אותם דברים חשובים, וכמובן על החשובים נשתדל לשים דגש נוסף.

בחירת המקום

מקום האירוע שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת מה שחשוב לכם. וילה בסביון תרמוז על יחודיות, חתונה בים תקרין אופי שובב, גן או אולם ארועים מהשורה הראשונה יעיד על מעמדכם בחברה בעוד שאולם איורעים אינטימי ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לחלום על ארוע שיהיה מלכותי ויוקרתי, אבל פעמים רבות שלאחר שלב התכנון קולטים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שהם רצו. אז לפני שאתם מזמינים אולם או גן אירועים תחשבו אם המקום הזה באמת משקף אתכם .

מה אוכלים באירוע?

סיימתם להתמודד עם אולם אירועים במרכז? בוודאות אחד הרכיבים שצרכים להתייחס אליהם בכובד ראש זה הנושא הקולינרי. יש מצב שזה נשמע מוגזם, אבל מרבית האנשים מחפשים ליהנות והדבר המרכזי בחשיבותו הוא התפריט שיוגש בארוע.

טרם בחירת המנות תנסו לחשוב מיהם המוזמנים שיתפסו את הנתח המשמעותי ביותר בשמחה שלכם. במקרה שמדובר באנשים מהמעמד הממוצע, שמעדיפים את האוכל הביתי, מומלץ ללכת על מנות יותר פשוטות. אם נופל בחלקכם ומדובר באנשים מביני עניין מהבוהמה ההרצלייאנית רצוי לשקול תפריט גורמה, אם זו מסיבת צעירים ומרבית האורחים יהיו בה נערים אז מומלץ למצוא תפריט ילדותי יותר הכולל ההמבורגרים קטנים, פיצות ועוד.

במרבית המקרים אף פעם לא ניתן לרצות את כולם, לכן רצוי ללכת על תפריט צנוע ומורכב, חדשני ומוכר. כך יש סיכוי שיהיו לאורחים יותר אופציות לבחור מתוכן. בסופו של דבר, מוטב שיהיו אופציות מגוונות במקום מספר מנות מצומצמות.

עיצוב הטקס

במקרה ויש לכם זמן ואתם ממש מעוניינים להשפיע על האורחים שלכם, תחשבו על רעיון מקורי, משהו יחודי ובעיקר משהו שנראה לכם שחשוב שהמוזמנים יבינו. בדומה לבחירת מקום, גם העיצוב המיוחד משאיר רושם רב.

בנושא העיצוב באמת הכל לגיטימי; ניתן לתכנן הכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על דברים ספציפיים; הצבעים (ארוע בלבן, הדגשת רק צבע אחד), אפקטים (ציפורים,עצים) עיצוב הפרחים ועוד, פשוט תיתנו לדמיון שלכם להתפרע. קורה לפעמים שאירוע פרטי משתנה והופך לגם האירוע של ההורים, לפיכך בעיקר בנושא רגיש זה, זה המקום המתאים לתת ביטוי למה שחושב לכם.

כבר החלטתם לגבי אולם אירועים ראשון לציון?

באמת הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אך אל תשכחו לשנייה שבסופו של דבר זה הארוע שלכם. אם יש משהו שאתם ממש לא מוכנים לשכוח ממנו אפילו אם הוא, לא מקובל על משפחתך, אל תסכימו לוותר עליו. תסבירו לכל מי שצריך בסבלנות וברגיעה שעם כל הכבוד המילה האחרונה שלכם. הקשיבו לתחושת הבטן ותנו מקום למה שבאמת קריטי לכם.

אם אתם עדין צריכים עוד מידע לגבי נושא זה קראו כאן עוד וחגגו אירוע מהנה!

כתיבת תגובה