מאמן כושר פרטי בזמן אימון של פילאטיס

אם יש לכם ילדים ואתם רוצים שהם יעסקו בספורט מה שכיום רוב הילדים אינם עושים בגלל שרוב שעות היממה הם יושבים מול הטלווזיה או המחשב אתם צריכים בשביל זה לרשום אותם לחוג פילאטיס מכשירים כמובן שגם ילדים יכולים לעשות את האימון עם קבוצה או ביחד עם מאמן כושר פרטי. ברור שאת ההרגלים שתקנו לילדיכם כך הם ינהגו במשך כל חייהם החל מהרגלי אכילה נכונים ועד לעשות אימון של פילאטיס או של פילאטיס מכשירים. אפשר לראות כי אימון של פילאטיס תורם הרבה מאוד לילדים ונוער בתחומים הבאים: הכרת הגוף לעומק, חיזוק של שרירי הבטן מה שיגרום בעתיד לגוף להיות יותר חזק ובריא, הגמישות תישתפר באופן ניכר, גוף חזק אשר יהיה יותר עמידות לפציעות בעתיד, לימוד של הילדים והנוער כיצד יש לבצע יציבה נכונה ושמירה עליה במשך השנים, ירידה במשקל ועוד.

כאשר עושים אימון של פילאטיס או של פילאטיס מכשירים אימון זה יהיה שונה לעומת שעושים אותו יחד עם מאמן כושר פרטי כיוון שאם תוך כדי האימון עשיתם תנועה לא נכונה או אינה טובה מאמן כושר פרטי ישר יעיר לכם על זה ואתם תתקנו זאת כיוון שאפשר לראות כי מאמן כושר פרטי ישר מעיר על טעויות ומראה כיצד לעשות זאת נכון מאוד מומלץ לבצע את האימונים ביחד איתו כיוון שהתוצאות יהיו יותר טובות ויראו אותם יותר מהר.

ניתן לראות כי הרבה הורים חושבים שלא ניתן ללמד ילדים את החוג של פילאטיס אך זה לא נכון כיוון שהאימון נותן להם הרגלי יציבה נכונים טובים ובריאים לגוף חשוב לתת לילדים מגיל צעיר הרגלים של יציבה נכונה אשר בעזרתם ניתן למנוע בעתיד בעיות בגב חמורות וכאבי גב רבים שיהיו להם למשך כל החיים. בנוסף לכך האימון יחזק את הגוף באופן ניכר מסיבה זו נשמרת בריאות הגוף כמה שיותר זמן.

יאללה תדאגו שילדיכם ילכו לבצע אימון של פילאטיס מכשירים בשביל לחזק את גופם ובכדי למנוע בעיות עתידיות שיכולות להיות להם.

כתיבת תגובה