מארגנים חתונה בחצר?

מחפשים מקום לחתונה גדולה? בטח אתם שואלים את עצמכם איפה עדיף לקיים אותה. כמה טוב שיש לפעמים מאורעות משמעותיים שמפרים לרגע את שיגרת היומיום המתישה והמשעממת. בדרך לחתונה? איזה כיף! אך לפני שתתחילו להדביק בולים על המעטפות ולשלוח הזמנות לכולם חייבים להכריע לגבי מקום האירוע. בסופו של דבר תמיד עולה השאלה מה כדאי יותר- גן אירועים או אולם סגור?

זה לא משנה מה תאמרו, כמעט תמיד גני אירועים הם פשוט יותר מרשימים מאולמות אירועים- מוקפים בשדות או בפרדסים, גנים ריחניים, היציאה מהעיר המחניקה נתנו את חלקם לפופולריות הגואה של גני האירועים במהלך העשור האחרון. קשה להתעלות על התחושה המיוחדת שגן מטופח נותן למשתתפים. ובמרחבי הענק שהגן נותן,בקלות תוכלו להכניס את המשפחה והחברים בלי שהמקום יהיה צפוף.

אבל כמו שאר הדברים בחיים על אווירה מיוחדת צריך לשלם, והרבה. יתר על כן, לא כל אחד חווה את רגשות הכיסופים אשר עולים בליבכם עם ניחוח הרפתות במושב. בנוסף, גני אירועים רבים פועלים בניגוד לחוק דבר שאומר שאתם עשויים למצוא עצמכן עם חמש מאות מוזמנים ובלי חופה, רק בגלל שהמקום נסגר על ידי הרשויות ואף אחד לא הודיע לכם. יתרה מזאת, רבים מהגנים נמצאים ליד בתי מגורים ולכן לא כדאי לתכנן על ריקודים עד השעות הקטנות, כי לשכנים לא תהיה כל בעיה לבקש מכם להנמיך את הרעש כבר בשעה אחת עשרה.

אולמות אירועים נשמעים אולי כמו דרך מיושנת לחגוג, אך יש הרבה אולמות ברמה גבוהה ביותר שיכולים לערוך לכם חתונה מהסרטים, עבור מחיר נמוך משמעותית מזה של גן. יתרה מזאת, בהיותו מקום סגור, אולם אירועים מתאים בכל עונה, גם בערב שרבי וגם בערב גשום שעלול להרוס את האירוע, את מצב הרוח הכללי (ואת הפן של החותנת). עריכת האירוע באולם מבטיח שלא יהיו מעופפים למיניהם, מקום ממוזג ומאובזר שנותן לכם לרקוד עד השעות הקטנות.

אז אם אתם מעוניינים בנושא גני אירועים חזרו בעוד כמה ימים ותזכו להזדמנות לקרוא במאמרים הבאים:

גן אירועים במרכז – גני אירועים במרכז – אולם אירועים במרכז.

מזל טוב!


מחפשים טיפים בנושא? בואו לאתר www.ganhavradim.co.il/, לטקסטים מעניינים ושימושיים.

כתיבת תגובה