מארגנים חתונה ביום


בחרתם להתחתן? איפה עדיף לעשות זאת? עכשיו צריך להבין לעומק את כלל הפרטים החשובים באמת בנושא חתונות גדולות… אתם יכולים לעשות היכרות עם תחום החתונות והאירועים: מקום, מארגני חתונות ושירות בר!

השגתם כבר מיקום בשביל החתונה?

העניין החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, הוא גן האירועים שבו תחגגו. זה יכול להיות גן אירועים, וייתכן וזה יהיה מקום פתוח. רק אחרי קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את האירוע, ניתן יהיה לחשוב על תאריך, קונספט הארוע ובסופו של דבר לבחור את כל הדברים הקטנים שיעזרו להפוך את ליל החתונה לחוויה מוצלחת. אתם מוכנים להתחיל במסע?

באיזה אופן להחליט על אולם חתונה? רוצים שירים חתונה?

רוב הזוגות שמתחתנים מתחבטים תקופה ארוכה עד שהם סגורים על עצמם, ויש לכך סיבה טובה. אולמות חתונה נבדלים האחד מן השני במדדים רבים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, מערכת הסאונד, אופן הגשת האוכל וגם המיקום הגיאוגרפי. רצוי לדעת מראש איזה אירוע אתם חולמים לחגוג, זה יסייע לכם במציאת גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשבאים לאולם חתונה כי אתם רוצים לבחון מקרוב, מומלץ לשים לב לפרטים אלה: המקום בכלל נראה סטרילי ונק? האם המקום בכלל מספיק למספר האורחים? כמה ברמנים באמת עובדים במקום? אף אחד לא אוהב מזון ממוחזר או שירות לוקה בחסר… ע"מ למנוע פאדיחות בזמן הארוע, צריך לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שלכם!

כאן, עדיף לא לטעות…

את היום הגדול תעברו פעם בחיים (אנו מקווים…), בגלל זה אין פה טעויות נסלחות. מתים לדעת איך מתכננים זאת? רצוי לא להתפשר על שום דבר! רוצה לומר, אם תמיד רציתם אירוע אינטימי, אז אתם זכאים ללכת על זה…

אז מה עושים מכאן?

אם כבר השגתם אולם אירועים – ניתן להתחיל לשקול את כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים מקצועי… אם עדיין לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז מדובר על אמנות לכל דבר. עם עזרה של מומחים אמיתיים שמבינים בעולם העיצוב וחן, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מדהים וחד פעמי. עם שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק כדוגמה, ניתן להיטיב עם את הרקע. האורחים שיבואו יחושו מההתחלה שזה בעצם ארוע מהמם והם יחגגו בצורה שבטוח לא יצא להם אף פעם… זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק לאחר שסימתם לתכנן את העיצוב, באפשרותכם לחשוב על דברים אחרים…

למרביתנו יצא מתישהו בחייהם לרקוד בארוע. הארועים האלה הם בדרך כלל מאוד דומים – "אוכל", קוקטיילים מבחילים ופטנטים מיושנים. אם ברצונכם להרים ארוע באמת שונה, ישנו צורך בטיפת השקעה של משאבים ואפילו חדשנות. באופן זה, ירכלו על האירוע שהרמתם גם חודשים אחרי… חייבים עוד מידע בנושא הפקת חתונות בטבע?

מה עושים עם האוכל?

עבור רובנו הדבר המעניין היחיד הוא האוכל שתגישו. בחירת סוג הקיטרינג יש לה השפעה על הזכרונות מאותו ארוע, מסיבה זו בכלל לא מומלץ להתפשר בבחירה זו. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי ומנות לא קטנות מידי. איש אינו רוצה איזשהו אוכל שמנוני או, למשל, כזה שנמצא על צלוחיות מיניאטוריות. משתלם מאוד להוציא עוד כמה שקלים על מנת שהאוכל שיוגש הוא באמת טעים ובריא!

לא מוצאים ארגון חתונות? תקליטנים כבר יש לכם?

רק לאחר שהאכלתם את כלל המוזמנים, אפשר גם להעסיקם, וקיימות הרבה דרכים למטרה זו. ממה מתחילים? אי אפשר לארגן הילולה משובחת מבלי לדבר על מוסיקה. לא בא לכם לבחור דיג'יי מומחה? בעזרתו אתם יכולים להקפיץ ולהרקיד את כל המוזמנים לאורך כל החגיגה… עליכם רק לבחור ולהיסגר על סגנון מוזיקה שאתם אוהבים, ואת שאר העבודה התקליטן יבצע עבורכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, תכנון וארגון חתונה טובה מעולם לא היה קל יותר… לטיפים, עצות ומידע חיוני – תעיינו באתר http://www.skyearth.co.il/. שיהיה במזל טוב!

כתיבת תגובה