מגן מזרון מרופד

מגן מזרון מרופד מעניק את כל היתרונות של מגיני מזרון בתוספת של רכות ונוחות. מגן המזרון הראשון בהיסטוריה היה עשוי כנראה מעור של בהמה גסה. בהתחשב בכך שגם המזרנים לא היו מזרני קפיצים והיה שם יותר קש מבד, הרי שבהתחשב בנסיבות שכאלו באמת שאין מקום להתייחס לעוד קצת תוספת ריפוד…או אולי להיפך? אבל מה זה נותן בעצם ומה זה משנה כאשר מגן המזרון נועד לשמור על המזרון מנזקים חיצוניים ומעליו נפרש סט מצעים יוקרתיים ומיוחדים שהוא למעשה גולת הכותרת של חדר השינה. בכדי להבין את הערך המוסף יש תחילה לערוך היכרות עם המוצר עצמו.

לילה שקט

שנת לילה טובה נקראת גם "שנת ישרים" וכשחושבים על מגיני המזרון העשויים ניילון מרעיש קשה לחשוב ישר, או לישון באופן כזה. מגן מזרון טוב נותן את כל הפלוסים הקיימים בהגנה על המזרן מבלי לשבש את המראה החיצוני שלו וליצור מעין גבעות מתחת למצעים. מגן מזרון מרופד אפילו "מיישר את ההדורים" בנקודה הזאת בכך שמעטה הריפוד העליון שלו הוא למעשה עבה יותר ויציב יותר משאר מגיני המזרון ותחושת השינה עליו היא למעשה כמו לישון ישירות על המזרון רק בתוספת ההגנה של מגן מזרון מרופד. המגן הינו רך וגמיש, אינו מרעיש ויש לו תוספת מילוי לרכות ונוחות מקסימאליים.

פלוסים נוספים

תחושה זה דבר חשוב אך לא פחות מכך הידיעה שהמזרון מוגן מכל נזק אפשרי. עם שכבת TPU שהופכת את מגן המזרון לאטום בפני נוזלים, דוחה חיידקים, כתמים, אבק ונוזלים. כך שבעצם השילוב של אטימות מרבית לצד נוחות מקסימאלית מביא לכך שרכישת מגן מזרון מרופד הינה הבחירה החכמה ביותר. מגן מזרון מרופד קיים בכל המידות: יחיד, זוגי, מיטה וחצי, 1.80  מ' ו- 2.00 מ'. מה שנותר לעשות כעת זה לרכוש מגן מזרון לכל המיטות של בני המשפחה ולרפד להם את שנת הלילה בנעימים.

היכן רוכשים

סחורה טובה קונים בבית טוב. אתר מצעים אנד קו מציע מגן מזרון מרופד לצד שאר מוצרי טכסטיל באיכות מעולה ובתוספת של שירות מצוין. האתר מאובטח ברמה גבוהה וקיים תקנון ללקוחות בו מפורטים כל תנאי השירות כפי שקבוע בחוק. בנוסף, מצעים אנד קו אינה רק חברה וירטואלית ואצלנו לא תתבקשו למלא טופס השארת פרטים ליצירת קשר אלא תוכלו לפנות לנציגי החברה באופן ישיר למספר הטלפון המופיע באתר באותיות של קידוש לבנה. לחברה ישנו סניף בעיר ראשון לציון כך שניתן לבצע רכישה באתר ולהגיע לחנות באופן עצמאי לשם איסוף המוצר, במידה ותבחרו בכך. מצעים אנד קו מאחלת לכם רכישה מהנה לשנת לילה נעימה.

כתיבת תגובה