מגשי אירוח לאירועים מיוחדים


ירקות חתוכים או סושי? מי שתכנן אירוע בחייו יסכים איתי שזו לא תמיד מטלה נחמדה. כל ההכנות, הקניות ונקיון מקום האירוח, לכולם יש מחיר גבוה ולא רק מחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם זמן ועצבים. במאמר המצורף אצביע על כללים חשובים שיכולו לעזור גם למארח המודאג ביותר להנות מהמאורע הזה ולא לחיות בהרגשה שהוא משתגע.

טיפ חזק שאני יכול לתת הוא לחשוב טוב כיצד אפשר להפוך את החיים ליותר פשוטים, בעיקר בדברים המעצבנים, כמו במקרה של דאגה למזון. גם בחברות- כאפשרות לכיבוד ללקוחות, או לעובדים בחברה שלכם וברור שגם בבית כשיתאפשר לכם לארח חברים למסיבת יום נישואים.

ים פתרונות

בטוח תסכימו איתי שנושא המזון מהותי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, למנהל הייצור וללא ספק גם לאורחים שלכם. על כן אני מציע לכם להעזר בשירותי הסעדה. בצורה הזאת ניתן למצוא דיי בקלות מענה מהיר לכל אירוע.

אם אתם מנהלים שדואגים לרווחת העובדים יש כמה אופציות מעולות שכדאי לשקול, כמו לדוגמה הכנסת מכונות אוטומטיות שמספקות מספר דברים במקביל כמו כריך סלט טונה, מעדני חלב, ובנוסף פחיות שתייה קרה. בדרך הזו בכל זמן שהוא העובדים והאורחים שלכם יכולים למצוא בקלות מענה בריאותי ואיכותי לרעב שתוקף.

היה ואתם מעוניינים במענה קצת יותר איכותי, לדוגמא למסיבת קוקטייל, קיימת האופציה להזמין שירותי שף או סלסלות פירות. ולא חסרות עוד דרכים ואפשרויות שיוכלו לשפר ולעשות את חיייכם למשמעותית קלים יותר.

סלטים מיוחדים לאירוח, כמו שכבר הבנתם, יכול בקלות להיות אחד מתוך מגוון פתרונות שונים, בין אם יש ארוע כמו בת מצווה או ערב מהעבודה. אבל נושא האוכל הוא לא האמצעי היחיד שאפשר להקל בו. אני ממש ממליץ, שאם ניתן מבחינתכם, להיערך שבוע מראש – לדאוג למצרכים, לניקיון מקום האירוע וכו', עשו זאת. טיפים אלו יסייעו למנהל העסוק באופן ודאי גם למארחים בבית. אסור לשכוח שתכנון טוב מראש הוא הכרחי להצלחה.

בלי ספק יש לא מעט יתרונות לשימוש בשירותי קייטריניג. הם נועדו לאירוח באולם ובטבע, לדוגמה בטיולים – כמו טיול בר מצווה, או טיול משפחות לגליל וללא ספק, גם בחברות ובעסקים – לעובדים ולאורחים. במידה ואתם זקוקים לפרטים נוספים בדבר נותני שירות בתחום ההסעדה? המשיכו לאתר וכדאי לזכור שלמרות ששירותים מסוג זה עולים לא מעט, הם חוסכים הרבה מאוד זמן וכאב ראש למארגני האירוע.

כתיבת תגובה