מגשי פירות מעוצבים ליומולדת

המתנה הטובה ביותר לרכוש את המתנה המושלמת זו לא מטלה קלה, ובעיקר שהחברות היא רבת שנים ומרגישים שכבר נתנו כל דבר אפשרי. אם כך, אילו אופציות עומדות על הפרק כדי להעניק באמת מתנה של פעם בחיים לאלו שאנו אוהבים? אם שוב ללכת על האופציה הרגילה של זר ורדים לבנות או תכשיט, או בכלל משהו בכיוון האקסטרים – קורס טיפוס קירות, או אולי אם רוצים לפנק ממש אז קרוז לטורקיה?

אם אתם חשים שמיציתם לחלוטין את האפשרויות המשעממות האלו לפני זמן רב, הגעתם למאמר הנכון!

אז איך קונים מתנות מיוחדות?

איך נמדדת מתנה איכותית? שמא המחיר הוא מהרכיב המרכזי? או אולי זו המחשבה? חלק גדול מהאנשים חושבים שזה האנטגרציה בין השניים, אולם אני מאמין שמתנה ייחודית מוערכת בזיכרון מהחוייה שהיא יוצרת. איך יוצרים זיכרון מיוחד כזה בלי לפשוט את הרגל? זה ממש פשוט – מנסים לפנות לכל החושים! אם מצליחים לייצור מתנה שמגרה ועובדת על כמה שיותר חושים, ככה האפשרות שהיא תיזכר לאורך זמן גוברת בצורה משמעותית.

לקנות ולתת מגשי פירות מעוצבים

בתקופה בה אנו חיים יש לא מעט אפשרויות למתנות שעובדות על החושים, ואף בטווח מחירים הגיוני, אפשרות יצירתית של אביזרים עם תמונות, אפשרות מפנקת כמו ארוחה צהריים במסעדה נחשבת, והרעיון המגניב שלי הוא אנטגרציה בין פינוק ויצירתיות – לדוגמת פלטת פירות אקזוטית או משהו בסגנון של כריכים טעימים במיוחד, כך שהאדם שאתם אוהבים ניהנה מחוויה חושית -מראה, ריח ובנוסף מטעם מעולה.

מתנות כמו זו שציינתי יש במבחר גדול ולרוב הן טובות לכל חגיגה ואירוע. אפשר להעניק אותן כצופר לעובדים בפגישה, ככיבוד לאורחים בארועים, כמתנה לחג לדודים, ובעיקר לאנשים אחרים שתרצו לפנק ולהפתיע.

כדאי לזכור שמתנות אכילות, למרות שחלקן הגדול לא נשמרות לטווח ארוך, הן יוצרות זכרונות נפלאים – כיוון שמתנסים וחווים אותם עם הרבה חושים. בגלל זה, זה פחות מהותי אם חשבתם לרכוש מגשי פירות חתוכים או סלסלת פירות ויין, בסיומו של עניין התוצאה תיהיה דומה – מתנה מושלמת.

פרט נוסף מועיל בסוג הזה של מתנות אכילות, הוא שאפשר להתאים אותן לכל ארוע מסויים, לדוגמה ביום האהבה ניתן לרכוש מגש פירות אדומים, לישיבת סיכום שנה – פלטת כריכים וטורטיות שמונחים כחיילים, לחג טו' בשבט – מגש פירות יבשים וכו'.

אם אתם עדיין נואשים מלחפש מתנות שיעשו כיף למי שמקבל, ומחפשים אחר דרכים למצוא פרטים על מתן מתנות טעימות אתם יכולים ומוזמנים להמשיך לקרוא באתר.

כתיבת תגובה