מדוע לרכוש שעוני יוקרה

מדוע לרכוש שעוני יוקרה

בעקבות התפתחות טכנולוגית בשוק השעונים ניתן כיום למצוא שעוני יוקרה עם טכנולוגיות ואופציות מדהימות. והרי שכיום השעון הוא כבר מזמן אינו חפץ רק למדידת זמן. אלא השעון הינו מוצר המעיד על המעמד הסוציו אקונומי שלנו בחברה. והרי שניתן לראות אנשים עסקים מצליחים רבים אשר עונדים שעונים יוקרתיים כמעיין סמל למעמדם.

יש כיום מגמה חדשה בשעוני הגברים וכיום קוטר של 38 מ"מ, שעד לפני מספר שנים נחשב לקוטר מקסימאלי, הפך היום לקוטר מינימאלי ורוב שעוני הגברים נעים בטווח של 38 עד 42 מ"מ.

כיום נשים וגברים כאחד אוהבים לענוד שעוני יוקרה יד-2 או שעונים חדשים ממש כפי שהם נהנים מענידתו של תכשיט יוקרתי או משקפי שמש בעיצוב מיוחד. כיום בשל התרחבות בשוק שעוני היוקרה ניתן למצוא מגוון רחב של שעונים כגון: ברייטלינג, רולקס, ברגה, קרטייה, שופארד, פרנק מולר, ז'רר פרגו, הובלוט, אומגה, פנריי, פטק פיליפ, פיאז'ה, יוליס נרדין, אודמר פיגה ועוד…

מדוע אנשים רוכשים שעוני יוקרה

שעונים יוקרתיים מיוחדים בשל מספר אלמנטים כגון: חומרים קרמיים מורכבים כמו – טיטניום, קריסטל, פלדת אל חלד רפואית, ספיר ועוד… הזכוכית מחוסמת ועמידה ולא יכולה להסדק להשרט או להשבר. שעוני יוקרה מדוייקים בצורה יוצאת דופן בשל סוג האבנים האחראיות על דיוקו של השעון הן לרוב יהלומים קטנים. מנגנוני השעונים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת כאשר בשעון יוקרה קיים מנגנון מכני אשר מורכב מגלגלי שיניים , מאזניים , ברגים וקפיצים ללא כל שבב אלקטרוני. כיום ניתן לרכוש שעוני יוקרה יד שנייה כך שגם לאנשים בעלי תקציב מצומצם קיימת האפשרות ליהנות משעונים אלה.

אם אתם בוחרים שעוני יוקרה לאישה כמתנה, תוכלו ללכת על שילוב זוהר, יוקרתי ומנצח של מתכת עם זהב. אם אתם מחפשים דווקא שעון יוקרה לגבר כמתנה, רצוי מאוד ללכת על מראה סולידי ומאופק- למשל שעון מסדרת אריזונה שבה הלוח השקוף של השעון חושף את פעולת המנגנון ויוצר עיצוב מיוחד אך סולידי

כתיבת תגובה