מדפים – הפיתרון האולטימטיבי לסדר, מקום ותצוגה

כמעט בכל מקום, עסק, חנות או בית אפשר למצוא מדפים. היתרון של השימוש במדפים שניתן לסדר עליהם כל מיני סחורה ומוצרים שונים כרצוננו והם מרוכזים שם בצורה מסודרת. כמו כן מדף הוא פיתרון יעיל לבעיה של מקום וצפיפות. במקומות בהם השטח יחסית קטן, אך אין ברירה ויש הרבה חפצים ומוצרים שונים, צריכים למצוא פיתרון למקם את כולם מבלי ליצור מצב של בלגן, חפצים על הרצפה וכד'. גם לא בכל מקום יש מספיק שטח פנוי להכניס רהיטים ושידות ולעיתים תלייה פשוטה של מדפים על הקיר תעשה את העבודה במינימום מקום.

>> כנסו לפתרונות אחסון נוספים וסוגי מדפים

אנחנו יכולים להיתקל במדפים במקומות שונים, שבכל מקום הם משמשים אותנו לצרכים אחרים, למשל:

1. מדפים לחנויות מזון – הדבר הכי שכיח שאנחנו רואים בעודנו הולכים לעשות קניות בסופרמרקט הוא המדפים. על גבי המדפים ניצב המזון שאנחנו קונים וצורכים. סופרמרקט מסודר בצורה כזאת של מעברים, אשר בכל מעבר יש שורת מדפי תצוגה ארוכה ועליה האוכל. במדפים לרוב הם מדפי מתכת חזקים וזאת על מנת לשמור על החוזק והיציבות של הדברים הניצבים עליהם. המעברים מסודרים על פי סוגי האוכל ובדר"כ גם ניתן לנווט ביניהם ע"י שלטים שיש מעל כל מעבר. למשל – משקאות, אטריות ופסטות, חטיפים ועוד.

2. מדפים לשימוש משרדי – מדפים משמשים אותנו גם בעבודה במשרד לאכלוס קלסרים ותיקיות וחומרים שונים. רק תתארו לעצמכם איך היינו מצליחים לסדר את המשרד ללא מדפים? קלסרים על גבי קלסרים היו מכסים לנו את שולחן העבודה ויוצרים בלגן שלא היה נגמר. אומנם משרדים רבים עברו לשיטה הממוחשבת ומאכלסים את רוב המידע שלהם על המחשב, אך עדיין יש שימוש במסמכים פיסיים, תעודות, קבלות ותיקיות.

3. מדפים לחנויות שונות – בין אם זה חנויות צעצועים או חנויות לכלי בית וחפצים, לא תמצאו כמעט חנות היום שלא מכילה מדפים לאחסון הסחורה שלה. כך גם יש לכם את הנוחות בלהסתובב בחנות בין מדפי התצוגה ולהתרשם מהמגוון והשפע של הסחורה. אנחנו כצרכנים אוהבים לראות הרה סחורה מול העיניים. מדפים ריקים ולא מסודרים כמו שצריך יכולים להרחיק לקוחות פוטנציאליים ולפספס מכירה. לכן רצוי לדעת להשתמש במדפים כראוי ולנצל את יתרונותיהם.

כתיבת תגובה