מהו אתר סלולרי ולמה חשוב לשים לב כשבונים אתר כזה לעסק

מהו אתר סלולרי ולמה חשוב לשים לב כשבונים אתר כזה לעסק

אתר סלולרי או אתר מובייל, הוא אתר אינטרנט המותאם לצפייה דרך מכשירים סלולריים. מכיוון שמסך המכשירים הסלולריים קטן יחסית למסך מחשב, הפעולות נעשות כמעט אך ורק בעזרת מסך מגע והקלדה יכולה להיות מאתגרת במיוחד – אתרי אינטרנט רגילים לא נוחים לצפייה ושימוש דרך המובייל. אתר מותאם פשוט לוקח את כל התוכן והאפשרויות והופך אותן לזמינות בקלות יותר בפורמט המובייל. אך האם כל אתר אינטרנט עסקי חייב גרסת מובייל? למה חשוב לשים לב כשמחליטים לבנות אתר מובייל?

למה אני צריך אתר סלולרי?

אם נשמיט את המילה 'סלולרי' מהשאלה ונחזור כ-10 שנים אחורה בזמן ונשאל "למה אני צריך אתר" נוכל להבין את התשובה בקלות רבה מאוד – כי ללא אתר סלולרי העסק שלך מפסיד לקוחות פוטנציאליים כל יום. אם לפני מספר שנים, אתרי אינטרנט החלו להשתלט על התודעה הצרכנית והיום ברור לכל עסק שהוא חייב אתר אחרת הוא מפסיד לקוחות למתחריו, הרי שהמצב עם אתרים סלולריים זהה. יותר ויותר צרכנים עוברים לחיפוש מוצרים ושירותים, רכישה והזמנה דרך המובייל, מדובר באפיק שיווקי שאסור לפספס.

למה חשוב לשים לב כשבונים אתר סלולרי לעסק?

המטרה העיקרית של אתר סלולרי היא להיות נוח לגולשים דרך המובייל וכאן חייב להיות הדגש העיקרי. יש לוודא כי האתר אכן נוח בכל רבדיו, כי הוא ידידותי למשתמש בסוגים שונים של מכשירי מובייל (לא רק אייפון), שהוא קל לשימוש ופשוט לקריאה. אם האתר שלכם דורש הכנסת נתונים (רישום למועדון לקוחות, ביצוע הזמנה וכו') חשוב לוודא שההקלדה באתר נוחה וכדאי לבדוק זאת בעזרת מספר מכשירי מובייל שונים.

האם כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום?

תמיד טוב להתייעץ עם מומחים מתחום האתרים הסלולריים, מיתוג ושיווק לפני קבלת החלטות סופיות בקשר לאופי האתר. רצוי לפנות אל חברה העוסקת לא רק בבנייה שלך אתרים סלולריים אלא גם בשיווק ובמיתוג. כך תוכלו 'להרוג שתי ציפורים במכה אחת' ולקבל שירות שכולל גם התאמה מושלמת של האתר הסלולרי שלכם למטרות השיווקיות של העסק.

כתיבת תגובה