מהו מינוף פיננסי?

רוצים להצליח לסגור את החודש? במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם ממש לא זורמים להיכן שרציתם ובנוסף לזה, אתם מרגישים מוגבלים מבחינה פיננסית אע"פ שאתם מרווחים משכורת סבירה, מומלץ ואף רצוי שתשקלו את האפשרות להתנסות בקבלת יעוץ בכל הקשור לתקציב.

סגירת חברה, יש על מה לדבר

יש כמה טיפים שימושיים שיכולים לשמש אתכם בכל הרלוונטי לאיזון חשבון הבנק שלכם. בשלב ההתחלתי, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר טוב ולעומק את גבולות התקציב. אספקטים כמו: סך כל ההכנסות שלכם, ההוצאות הקבועות שלכם, הוצאות הכרחיות ותקציב בילויים, ולפי רכיבים אלו לפעול נכון. להלן דוגמה-

סך ההכנסות – משכורת של 6400 ₪

הוצאותיכם הסדירות- משכנתא של 2550 ₪, שכר לימוד לילד 480 ₪, חוגים לילד 360 ₪

הוצאות משתנות- הוצאות רכב 400 ₪, חיתולים לתינוק 100 ₪

רק לאחר שנחסיר את מרכיבי ההוצאות מסך ההכנסות נדע מה היא היתרה לבזבוזים. על בסיס החישוב שביצענו נפעל ביום יום שלנו ולא נפעל הפוך, כפי שרוב האנשים עושים.

במידה ואתם לא מעולים בחשבון, מומלץ מאוד שתחשבו לעומק על אחד מהשירותים השייכים לתחום הזה של כלכלה ישומית, כמו – ליווי כלכלי, חשוב מאוד שתדעו שמרבית השירותים מתאימים גם לאנשים וגם לעסקים.

בכל החלטה שתקבלו- לקחת שירותי ייעוץ כלכלי או "לשרוד" בעצמכם, חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות ייחודית לסוגייה הפיננסית. נסיבות כמו : גירושין או הימור כושל בברוסה. נסיבות כאלו מתאפיינות בשינוי ענק של מרבית ההכנסות וגם של ההוצאות בתקופה מסויימת.

בהתאם למה שהסברנו בפוסט, יש מספר רב של אפשרויות שיכולות לעזור לכם להתנהל כלכלית בצורה כמו שצריך, הדבר החשוב הוא להבין למה אתם זקוקים, אולי אתם צריכים אינפורמציה אודות מינוף פיננסי? או בככל רואה חשבון, הכל תלוי מקרה ונסיבות.

טיפ חזק ואיכותי בנושא הזה, הוא אף פעם לא להיות מאלו שחושבים לעצמם "יהיה טוב" או גם "זה פשוט, אין מה לדעת" ולהיפך, להיות מודעים ולדעת היטב מה קורה בסיבבתכם בנושא של ניהול תקציב.

נקודה נוספת לסיום, אם הינכם לא בטוחים מה נחוץ לכם, אם בכלל,, או יש לכם עוד תהיות נוספות", "אנו ממליצים לכם בחום להתייעץ איתנו ולקבל פתרונות טובים.

כתיבת תגובה