מהם היתרונות בשימוש בקרטונים בעת מעבר דירה?

 

הגיע הזמן לעבור לדירה חדשה, וכמובן שההתרגשות שלכם היא רבה. אתם צריכים לחשוב כעת, כיצד אתם מתכוונים להעביר את כל החפצים שלכם לדירה החדשה. יש כל מיני אפשרויות, אבל בוודאי לא תופתעו לדעת שרב הישראלים, בוחרים לארוז עם קרטונים את כל החפצים שלהם לקראת המעבר. אולם, האם עצרתם פעם לחשוב מדוע הקרטונים הם נפוצים כל כך בעת מעבר דירה? חשוב מאד להבין שלא מדובר בדיוק על ברירת מחדל קלאסית. אם נסקור לעומק את הקרטונים ואת התכונות שלהם – נבין כמה יתרונות יש בהם, ועד כמה הם יעילים לאריזות באופן כללי, וכשמדובר על המעבר שלכם לדירה חדשה – פשוט אי אפשר להתעלם מהתכונות המיוחדות שלהם.

היתרונות המיוחדים של הקרטונים

  • יכולים לשאת משקל כבד – זה יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו כשאתם עומדים לקראת מעבר דירה! הקרטונים הם בעלי כושר נשיאה יוצא מן הכלל. אם אתם תשקלו את הקרטונים תגלו שהם שוקלים מעט למדי – אך עם זאת, ניתן להעמיס אותם בבגדים, בכלי מטבח, בספרים, ועוד! איך זה בעצם מתאפשר? בזכות המבנה הייחודי של מעבר דירה – והקרטון הגלי שנמצא בתוכם. הקרטונים הם עבים למדי, והם עשויים מעיסת נייר דחוסה וצפופה במיוחד. הדחיסות והשכבות השונות של קרטון, הופכים את הקרטון לחומר חזק ועמיד מאד, וכך אנחנו יכולים למלא אותו בפריטים. במצב כזה, לא צריך גם לפתוח יותר מידי קופסאות מצד אחד, אך מהצד השני, לא צריך לחשוש שמא הקרטון יתפרק. אל תשכחו כמובן שכדי שהאיטום יהיה מוצלח – כדאי להשתמש בשתי שכבות שונות של מסקנטייפ לסגירת הארגז.
  • מגנים על החפצים מפני פגיעה – עוד יתרון חשוב מאד של הקרטונים, הוא בכך שהם מגנים היטב על הפריטים שנמצאים בהם. דמיינו שאחד הארגזים נופל לפתע – האם מה שיש בתוכם ייהרס? לא בהכרח! שכבות ההגנה של הקרטון מגנות היטב על כל מה שנמצא בפנים. הגנה היא אף לא רק מפני שברים – אלא אפילו מפני סדקים, שריטות, וכיו"ב. הדבר חשוב במיוחד כשמדובר על מעבר דירה, כי לא אנחנו בהכרח נסחב את הארגזים שונים – אלא מובילים, ולא תמיד הם בהכרח יניחו את כל הארגזים בעדינות. העובדה שהארגזים מספקים שכבת הגנה, כמובן מאפשרת לכם להיות רגועים ולדעת שהכל יעבור בשלום. עם זאת, עבור חפצים עדינים במיוחד (למשל כלים מזכוכית או קרמיקה) כדאי לדאוג לעיטוף מתאים עם נייר בועות. אך עובר מוצרים אחרים – אפשר לאחסן בתוך הארגזים ללא חשש.
  • מושלם להעברת בגדים – תתפלאו אולי לגלות, אך קרטונים הם מושלמים לאריזה של בגדים, יותר מכל שיטה אחרת. מדוע? משום שכיום מייצרים את הקרטונים לטובת מעבר דירה כך שהמידות שלהם יהיו בהתאם למידות של מדף בגדים ממוצע. מה זה אומר? שאם אתם מורידים את הבגדים כשהם מקופלים מן המדפים בארון שלכם – אתם יכולים להניח אותם כמו שהם בתוך הארגזים, מבלי שהם מתקפלים ונמעכים כלל. הדבר שומר על סדר וארגון בתוך הארגז, וכך כמובן כשאתם תפרקו את הארגזים בבית החדש שלכם – תוכלו למקם בנינוחות את הבגדים המקופלים ללא עבודה.

ומה עם המחיר שלהם?

אולי אחד מהיתרונות הניכרים ביותר בשימוש בקרטונים למעבר הדירה שלכם, הוא פשוט שמדובר על פתרון זול מאד. אפילו אם אתם צריכים כמות גדולה מאד של 40 קרטונים, אין שום סיבה שהדבר יעלה לכם יותר מכמה שקלים בודדים – ורוב המובילים כבר כוללים את הקרטונים במחיר. מבחינתכם – זו פשוט השיטה הטובה והנוחה ביותר לאחסן הכל, ולעבור את המעבר בשלום.

כתיבת תגובה