מהם העלויות של סוכך שמש?

אנחנו אוהבים להשקיע הרבה זמן, מאמצים ומזומנים רבים בטיפול בבית ובחצר – בכל עת אנחנו גוזמים, מנכשים, מזריעים את הגינה, אנו מתקנים סדקים, צובעים, מקלפים וצובעים מחדש, ורוכשים המון רהיטים לנוחיותנו, רוכשים מכשירי חשמל ואלקטרוניקה שיהפכו את חיינו לקלים ויותר מהנים, מחליפים אותם בהדרגה או בבת אחת כשהם מתיישנים כל זה, בכדי שנוכל ליהנות מבית נוח ונעים למגורים, להרגיש כמו בבית.

במקרים לא מעטים לא מזיק לקבל כמה עצות שימושיות להזמנת בעלי מקצוע ושירותים לטיפוח הבית מבפנים ומבחוץ. איפה משיגים סוכך זרועות? מחפשים סוככים למרפסת? המשיכו לקרוא:

– בזמן שרוכשים דקים, אנו מציעים לכם לדרוש חומר שעבר תהליך אימפרגנציה. הדבר מרחיק המון חרקים ומזיקים שעלולים לגרום להרס העץ מה ששומר על החומר לתקופה ממושכת.

– מוצרים כמו פרגולות שהצבעים שלהן טבעיים וכהים מחזיקים הרבה יותר לאורך זמן רב יותר מפרגולות שהצבעים שלהן בהירים יותר, אשר דוהים די מהר.

– כל כמה חודשים כדאי למרוח את חלקו של הדק בשיכבת חומר סיכה על מנת לשמור על הדק ומסייעת להארכת חיו של החומר.

– סכך החסין מגשם לרהיטי חצר ולפרגולה עוזר המון להארכת תוחלת חייה ומאפשר ישיבה תחתיה ומאפשר גם במזג אוויר גשום.

– בכדי לנקות פרקט ניתן להיעזר בסמרטוט או מטלית לחה בלבד ואסור להרטיב אותו, כי העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

– לפני שקונים מוצר חדש אתם צריכים לעשות בדיקת מחירים, כך תוכלו לדעת שמצאתם את המוצר הכי איכותי במחיר הכי משתלם.

הזמנתם בעל מקצוע? בקשו גם לראות כמה עבודות במבנים ושטחים שעוצבו ע"י הקבלן המבצע, שיפוץ מוצלח תלוי בעיקר בתכנון נכון.

מתקינים פרקטים בבית? תמיד הקפידו לשמור כמה חבילות מהפרקט/דק אם תצטרכו לתקן כי אם לא תשמרו יכול להיות שיפסיקו לייצר את הדגומא של החומר.

מהם העלויות של סוכך שמש? מחפשים עוד טיפים בתחום פתרונות הצללה? בקרו באתר שלנו ותוכלו למצוא שם את כל העצות כל המחירים וכל נותני השירות הכי טובים עבודה נעימה!.

כתיבת תגובה