מהם סוגי המקלחונים הנפוצים והאוהבים ביותר?

אם הגעתם עד לכאן, סימן שגם אתם מבינים עד כמה המקלחונים יכולים להוות פתרון טוב למדי עבור חדר הרחצה בבית. עם זאת, בתור צרכנים חכמים אתם שואלים את עצמכם שאלה מאד פשוטה – באיזה מקלחון כדאי לבחור? מבחינה זו, חוכמת ההמונים עובדת היטב. אתם פשוט בודקים אילו סוגי מקלחונים פופולריים בישראל, ולפיכך תוכלו גם לבחור את הסוג שמתאים לכם יותר מכל. אז מהם הסוגים?

החזיתיים, הפינתיים והאמבטיונים

●       מקלחונים פינתיים – המקלחונים הללו הם ככל הנראה הפופולריים ביותר שיש. כפי שניתן להבין משמם – הם מותקנים בפינות של חדר הרחצה כאשר קירות חדר הרחצה סוגרים שני קירות, והמקלחון עצמו סוגר שתי פינות נוספות. המקלחון הפינתי נחשב לפופולרי במיוחד בזכות העובדה שהוא מאתים לחדרי רחצה רבים ומגוונים, חסכוניים למדי במקום, ועם זאת ניתן בטווח מחירים שנחשב הוגן ונוח למרבית הלקוחות.

●       אמבטיונים – שילוב מיוחד בין האמבטיות לבין המקלחונים. מדבור בעצם על התקן מיוחד שמשלבים על אמבטיה קיימת – אך כזה שסוגר אותה עם דלתות וקירות מזכוכית. התקן שכזה בעצם הופך את האמבטיה לאמבטיון, שכן כעת ניתן להשתמש בה גם בתור מקלחון לכל דבר, ואתם מכפילים את השימוש שלה, ומקבלים פתרון מעולה. זה רעיון נוח מאד למי שממילא יש לו אמבטיה בבית – ומעוניין גם במקלחת.

●       מקלחונים חזיתיים – אלו מחליפים את המקלחות הישנות שהיו בעבר בחדרי הרחצה. במקום וילון המקלחת – מתקינים דלת מזכוכית שתוחמת את השטח, ואפשר גם להתקלח בצורה נהדרת. זה נוח למי שמעוניין לשפץ את המקלחת הישנה שלו ולשדרג אותה.

פתרונות שאהודים על כולם

אי אפשר להתכחש לעובדה שמדבור באמת על נבחרת של פתרונות מנצחים. אתם מוזמנים בעצמכם לבדוק את טווח האפשרויות הרחב, ולבחור באופציה הטובה ביותר ובדגם של המקלחון שיתאים לכם באופן אישי.

כתיבת תגובה