מה ההבדל בין הנדסאים ומהנדסים


בקטע של תואר ראשון? איזה מקצוע מבוקש בימינו?

בתקופתנו, זו עובדה ידועה שאם אין לכם השכלה נאותה, אין לנו לאן להתקדם. זה ברור לכל, מנהל אינו ירצה לבחור בבן אדם ללא לימודים מקצועיים, וניתן להבין אותם. איזשהו תואר ראשון או, למשל, תעודה מקצועית, מעידים על כמה תכונות טובות – היכולת להתמיד, ידע מקצועי ואיך לא – כישורי למידה טובים. לכן, אל תחסמו אופציות – הירשמו והתחילו ללמוד ולהתפתח, שכן זה יוסיף לכם הרבה לרקורד.

איך ניתן לבחור מה כדאי ללמוד?

אנחנו חייבים לשקול בכובד ראש בחירת התואר. יש לעניין סיבה מאוד ברורה, שכן החלטה זאת משפיעה על שארית חיינו. בהחלט ישנו סיכוי רב, שהמקצוע שלכם, יהפוך בעתיד למקצוע שתיאלצו לעסוק בו. כלומר, לתואר שלכם יש בהחלט השפעה ישירה על עתידכם. אז לא כדאי להמר פה…

מחפשים בדחיפות הנדסאים? מתרגשים ממחשבים או שאתם דווקא מעדיפים פילוסופיה וספרות? ההחלטה על התואר מוכרחה להיות לפי היכולות שלכם; בהנחה ואתם לא בעלי חשיבה לוגית טובה ,לדוגמה, יהיה לכם קשה להתמודד עם מחשבים. אל תסבכו את עצמכם, בחרו תחום שאתם באמת אוהבים ותוכלו להצליח בו.

הקיים מקצוע באמת מבוקש? מה בדיוק מומלץ ללמוד לתואר ראשון או שני?

אם משקיעים סכומים נכבדים של כסף והכי חשוב מאמץ בשביל לשרוד את הלימודים, זה הגיוני לרצות לראות איזשהן תוצאות. זאת אומרת שלהשתלב בתחום ולעסוק באותו המקצוע. אז, איך כדאי לעשות זאת? בשביל זה צריך ללמוד תואר מבוקש! לימודי ניהול, לדוגמה, הינם כמעט תמיד בונוס חיובי בקורות חיים, ומנהלים יחפשו דווקא צעירים שלמדו תואר זה.

מתים להיות סטודנטים?

כנראה שיש לכם שאלות בנושא הנדסת חשמל או בחירת מוסד לימודים, וזה לגיטימי. בכדי לדעת הכל על לימודים לתואר ראשון, היכנסו לאתר בשנית. ותוכלו להתוודע לכל המידע והשירותים בתחום. אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה