מה היתרונות של אופניים חשמליים?

מה היתרונות של אופניים חשמליים?

האופניים החשמליים הפכו לפופולאריים יותר ויותר בשנים האחרונות. האפשרות לשלב בין פעולת המנוע לבין דיווש קורצת ללא מעט אנשים. לאופניים חשמליים המון יתרונות על פני כלי רכב ממונעים אך גם על פני כלי רכב חשמליים אחרים. מדובר בכלי ידידותי מאוד לסביבה, קל לתפעול, חסכוני ביותר וכמובן וורסטילי.

כלי תחבורה ידידותי לסביבה

אופניים באופן כללי הם כלי תחבורה ידידותי לסביבה, הם לא פולטים גזים מזהמים, לא צורכים דלק ולא תורמים לזיהום הערים. מכיוון שאופניים חשמליות פועלות כמובן על חשמל ולא בעזרת מנוע בעירה פנימית, בדיוק כמו אופניים רגילים ורכבים חשמליים הם כלי מאוד ידידותי לסביבה.

חיסכון משמעותי בהוצאות נסיעה

עם אופניים חשמליים תוכלו לנסוע למרחקים של כ-30 ק"מ ללא קושי, מדובר על מרחק משמעותי במיוחד בתוך העיר. כאשר מחשבים את עלות הטעינה פר נסיעה לאומת עלות הנסיעה ברכב או אפילו אופנוע מדובר בחיסכון משמעותי מאוד בהוצאות הנסיעה החודשיות. כמובן שבכל זמן תוכלו להפסיק את פעולת המנוע ולדווש בחינם לחלוטין.

חיסכון בזמן

עבור מי שגר בעיר במיוחד, נסיעות בתחבורה ציבורית או ברכב כוללות עמידה בפקקים. באופן בלתי נמנע כמעט, רובנו יוצאים מן הבית וחוזרים אליו באותן שעות. התוצאה – פקקים על הכבישים, במיוחד צירים מרכזיים. שלא כמו רכבים אחרים כולל אופנועים, עם אופניים ניתן להימנע מצירים ראשיים, לעבור בין מדרכות בלי עיקופים וסיבובים ולהגיע מהר יותר למחוז חפצנו. בנוסף, שלא כמו רכבים ממונעים לאופניים אין בעיות חניה אף פעם. תוכלו אפילו לרכוש אופניים מתקפלים ולחסוך עוד יותר את הצורך בחיפוש אחר חניה.

דיווש גם בלי המנוע

כאמור, בכל רגע תוכלו להפסיק את פעולת המנוע ולדווש להנאתכם. אופניים חשמליות יכולות לשמש אותנו כאופניים רגילים לכל דבר ועניין. מדובר ביתרון ענק – מצד אחד תוכלו לנסוע ללא מאמץ גופני ומצד שני תוכלו להשתמש באופניים לשמירה על כושר ולטיולים. כרגע אין כלי חשמלי (או ממונע) שמאפשר הפסקה של פעולת המנוע והמשך נסיעה בכוח הדיווש למעט אופניים חשמליים.