מה העלות של הובלת משרדים?

עוברים ועדיין בלי מוביל?

לרובנו העברת מקום המגורים זה תהליך מרגש בכל פעם מחדש. זהו זמן שנותן הזדמנות לעשות סדר בדברים, לעבור על הדברים הישנים, להפרד מהישן ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כשעומדים לפני מעבר כדאי לבחור בקפידה חברה שתעביר לנו את הרכוש היקר לליבנו , שבאמצעותה המעבר יהיה מעבר נעים במידה האפשרית.

מה לבדוק בחיפוש אחר הובלת משרדים?

האלמנט הראשון שרוב האנשים ישימו עליו את הדגש הוא מחיר העלות. המחיר מהווה רכיב עיקרי בבחירת חברת הובלה עבור מרבית האנשים, אולם האם מחיר נמוך מהווה במרבית הפעמים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

אנא מכם, אל תתפלאו אם כשנפלתם על מציאה והזמנתם הובלה לכל תכולת העסק בשמונה מאות חמישים שקל וכשאתם ארוזים ומוכנים הגיע גבר רופס עם טנדר פיג'ו ישן. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את הרכב בכל מוסך בעל הצעה זולה, אל תשימו את הרכוש שצברתם בחיים אצל שרלטן, זול ככל שיהיה.

בודקים ומשווים!

אם בחיים לא עברתם עדיף לבחון מס' הצעות מחיר. על ידי ביצוע השוואה של הצעות ממס' חברות תוכלו לקבל מושג מה כל חברה נותנת לכם ובאיזה מחיר, לאחר מכן תוכלו להבין עלויות שונות ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם יכולים להוציא ולהבטיח שתקבלו את הכי טוב שיש בטווח המחירים הזה. אם תבדקו הצעת מחיר של הובלת דירה הפערים יהיו כתוצאה מ:

ניסיון – חברות מובילים הפעילות בתחום המון שנים מעסיקות אנשים מנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בזריזות וביעילות תוך כדי טיפול מסור והקפדה על הרכוש האישי שלכם. לחברות מסוג זה מעגל לקוחות גדול ויכולות להראות מס' גדול של המלצות.

ביטוח על התכולה – קחו לתשומת לבכם שחלק ניכר מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו לא כוללות שום סעיף ביטוחי. בזמן העברת עסק מומלץ להקפיד ולראות שנמצא סעיף מסוג זה ולוודא על מה הוא מכסה כדי שלא תהיו בלחץ.

רכב ההובלה וכמות האנשים – חברות רציניות יגיעו במשאית לעומת חאפרים שיבואו לבדם או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שבמקרה הכי טוב סגור עם ברזנט קרוע. חברות הובלה מסודרות יתנו לכם צוות עובדים מיומן בעל לפחות שלושה מובילים, תלוי בגודל העבודה – דבר המבטיח לכם טיפול טוב יותר בתכולת המשרד.

אספקת שירותי מנוף – הבאת מנופאי יוביל לעליה במחיר ובמצבים נקודתיים לא תהיה בידיכם ברירה ותהיו חייבים להשתמש בו בעקבות הדרך הסבוכה אל המשאית. למרות זאת, מומלץ לקחת שירות זה גם כשלא זקוקים לו נחרצות כיוון שהוא יחסוך לכם זמן רב ופוסל אפשרות של נזק לחפצים שלכם בזמן ניוד הרכוש במסדרונות צרים.

בתקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה במציאת הצעת מחיר שתהיה משתלמת והוגנת. זקוקים לעוד מגוון טיפים שיהיו לכם לעזר בחיפוש חברת הובלות במחיר מעולה?הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט ותוכלו לקרוא עוד מחירונים ועוד כלים שיעזרו לכם לחלוף על פני ההובלה במהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה