מה זה סוכך זרועות

איפה קונים פרגולות? אנו מבזבזים כמויות של זמן וסכומים נאים של כסף על טיפול בחצר הבית – כל כמה ימים מנקים, שותלים, מחליפים את הצמחיה ואת האדמה, ובתוך הבית צובעים, מגבסים, מתקינים, ממלאים את סביבתנו ברהיטים שהופכים את הכל לנוח יותר, קונים מכשירי אלקטרוניקה שמקלים עלינו והופכים את חיינו לנוחים ומבדרים, משדרגים אותם עם חלוף הזמן, סה"כ כדי להנות ממרחב המגורים שלנו, להפוך את המבנה לבית.
לא מעט פעמים אנו נעזרים בגורמים אחרים למצוא מוצרים לטיפול בסביבת הבית ושטחו החיצוני. רוצים לקבל עצות בנושא סוכך זרועות? מתעניינים בנושא סוכך קבוע? זה המקום:- מתי שבאים לקנות פרגולה למרפסת, משתלם לוודא שאתם רוכשים עץ גולמי אשר כבר עבר תהליכי אימפרגנציה. זה תהליך שמרחיק חרקים שגורמים להירקבות של העץ, ותהליך זה שומר על העץ לאורך השנים.

– פרגולות ובעיקר דקים אשר גווניהן חומים כהים יאריכו ימים למשך זמן רב יותר מפרגולות שגווניהן מאד בהירים, הדוהים ומתקלפים בקצב זריז.

– אחת לשנה חשוב מאד לצפות את הדקים בשכבה טובה של שמן לעץ אשר מגינה על העץ ומאריכה משמעותית את חייו.

– כסוי גשם למבנה הפרגולה עוזר ביותר להארכת תוחלת החיים שלה וייאפשר את הישיבה מתחתיה אף בעונה הגשומה.

– לניקיון כל פרקט עץ ניתן להיעזר במטלית לחה בלבד ואסור להרטיב אותו, משום שפרקט עץ סופח נוזלים, מתנפח ונהרס.

– לפני כל קנייה משתלם לערוך סקר מוצרים, זו הדרך לדעת שרכשתם את המוצר הכי שווה במחיר הכי משתלם.

מחפשים טיפים נוספים בתחום סוכך למרפסת? בואו לאתר www.jerusalem2000.org.il/ ותוכלו למצוא שם את כל המידע, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הטובים ביותר. עבודה נעימה!

כתיבת תגובה