מה זה פילינג

מה זה פילינג ולמה זה בעיקר משמש

כל אחד ואחת מאתנו רוצה להשקיע במראה עור פנים כמה שיותר צעיר ובריא

מראה עור הפנים שלנו הוא אחד המרכיבים המהותיים ביותר של המראה החיצוני שלנו ככלל. אנחנו משקיעים בעור הפנים שלנו לא מעט לאורך השנים – באיפור ובטיפוח – אך בסופו של דבר ישנם נזקים הנגרמים לעור הפנים, ועם הגיל מראה עור הפנים שלנו הוא כבר לא צעיר ובריא כשהיה, ואנחנו רוצים לחדש את עור הפנים ולהפוך אותו לכמה שיותר איכותי וצעיר. הדרך שבה אנחנו עושים זאת היא באמצעות טיפולי פילינג לפנים – טיפולים המקלפים את השכבות החיצוניות של עור הפנים ומאפשרים התחדשות של עור בריא וחלק יותר. כעת, נכיר את האפשרויות השונות בתחום ואת השימוש בהן.

מהן בדיוק האפשרויות השונות של טיפולי פילינג, ולמה הן משמשות אותנו?

  • מכאני – פילינג מכאני עושה שימוש בגירוד של העור באמצעות רכיבים טבעיים ומחוספסים, שגורמים לקילוף של שכבות העור ולהתחדשות של השכבות התת עוריות – הדרמיס – בכדי שהן תיצורנה מראה חיצוני איכותי יותר של עור לאחר מכן.
  • כימי – פילינג כימי עושה שימוש בחומרים כימיים שונים הגורמים גם כן לקילוף של העור. אפשרות זו היא רלוונטית יותר במראה עור בעייתי וקשה יותר, כאשר יש צורך בקילוף עמוק יותר של העור ובהתחדשות רצינית יותר של שכבת העור החיצונית. טיפולים אלה מתבצעים גם כן בקליניקות שמתמחות בכך, והם גוררים בדרך כלל התאוששות כלשהי.
  • לייזר – כיום קיימים גם טיפולי פילינג בלייזר, כאשר אלה הם טיפולים שמטפלים באופן נקודתי באזור בעייתי בעור הפנים ומקלפים בצורה עמוקה למדי את שכבת העור הפגועה, בכדי לעורר את השכבות התת עוריות לייצור תאים צעירים ובריאים יותר. אלה הם, על אחת כמה וכמה, טיפולים מקצועיים שצריכים להתבצע בצורה המדויקת ביותר.

טיפולים איכותיים יכולים להצעיר את מראה הפנים שלכם בצורה משמעותית ביותר

טיפולים איכותיים של פילינג הם לא עניין של מה בכך – מדובר בטיפולים שמטרתם להצעיר משמעותית את עור הפנים שלכם ולתת לכם מראה חיצוני צעיר ובריא יותר – וזוהי שאיפה משמעותית של רבים מאתנו. פנו לשירות מומחה בתחום, ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

כתיבת תגובה