מה חברות ייעוץ ארגוני יכולות לתת לעסק?


איך להתנהל כלכלית? במידה ואתם דיי בטוחים שהחיים "הכיפיים" שלכם לא ממש הולכים להיכן שרציתם ומעבר לזה, אתם מרגישים מוגבלים מבחינת התקציב על אף שאתם מרווחים הרבה , כדאי מאוד שתשקלו את צורכיכם בקבלת ליווי מקצועי בתחום הפיננסי.

ליווי עסקי, זה הפתרון?

לא חסרים כלים יישומיים שיש מצב שיסייעו לכם בכל מה שקשור ללשרוד כלכלית את החודש. בשלב ההתחלתי, הנושא הכי חשוב הוא להכיר לעומק את המצב הכלכלי שלכם. נושאים וסוגיות כמו: סך ההכנסות שלכם, הוצאות סדירות, דברים שחייבים ובזבוזים, ועל פי אלה לקבוע צורת התנהלות. להלן דוגמה-

סך ההכנסות שלכם- שכר של 6500 ₪

הוצאות שהן דרך קבע- משכנתא של 2300 ₪, חשבונות 450 ₪, חוגים לילדים 310 ₪

הוצאות הכרחיות- הוצאות רכב 550 ₪, בגדים לתינוק 150 ₪

רק אחרי שנחסיר את כלל ההוצאות מההכנסה נוכל לגלות כמה נשאר לנו לחסכון. בהתאם לתחשיב שביצענו נתנהל ביום יום שלנו ולא הפוך, כמו שרוב האנשים פועלים.

במקרה ואתם לא משהו בחשבונאות, אנו ממלצים שתחשבו לעומק על אחד משירותי העזר השייכים למטרייה הזו של התנהלות בהתאם לתקציב, כמו – ליווי כלכלי, חשוב שתדעו שכלל השירותים מותאמים גם לאנשים פרטיים ובנוסף לעסקים.

בכל דרך שתבחרו- לקחת שירותי ייעוץ או לנסות "לשרוד" לבד, כדאי שתבינו שיש המון מצבים שמצריכים תשומת לב נוספת לנושא התקציב. נסיבות לדוגמת: קניית שטח אדמה או לימודים בחו"ל. סיטואציות כאלו מתאפיינות בשינוי יחסית רציני של ההכנסות ו/או של ההוצאות בפרק זמן נתון.

כשם שהסברנו בפוסט, יש מספר רב של אופציות שיכולות לעזור לכם להתנהל כלכלית בצורה אינטליגנטית , הדבר החשוב הוא לחשוב ולהבין איזה שירות אתם צריכים. רוצים עוד? עברו לאתר שלנו .

טיפ נחמד בהתנהלות כלכלית נכונה, הוא לא להתפתות להיות מאלו שאומרים לעצמם "יהיה טוב" או "אל דאגה אני מבין" ולהיפך, להיות ערים ובאמת לדעת מה משתנה סביבכם בתחום של כלכלה.

בכל מצב, במידה ואתם לא ממש סגורים איזה שירות נחוץ לכם, או אם ישנן עוד מחשבות", "אנו ממליצים לכם להיועץ בנו ולמצוא פתרונות.

כתיבת תגובה