מה חשוב לדעת על מסלול לימודי ריתוך

ענף הריתוך בישראל נמצא במגמה של פיתוח, ישנו ביקוש תעסוקתי לרתכים מוסמכים ומקצועיים. בוגרים של קורס ריתוך מצליחים להשתלב במהרה בשוק העבודה בכל רחבי הארץ. אם גם אתם מחפשים תחום עיסוק חדש, הכשרה מקצועית לחיילים משוחררים או אפשרות הסבת מקצוע והעשרה, קורס רתכות או קורס מסגרות יוכלו לפתוח בפניכם הזדמנויות חדשות.

הביקוש הרב בשוק לבוגרי קורס רתכות נובע מתוך מחסור באנשי מקצוע טובים ומוסמכים בענף. הכשרה מקצועית בענף מתחילה בהרשמה אל קורס מקצועי, ממשיכה אל השתתפות פעילה בקורס תוך התמקדות בתרגולים ומסתיימת בהשתלבות בענף בתפקידים של התלמדות. העוסקים בתחום נהנים משכר גבוה אשר עולה בהדרגה בהתאם לכישורים המקצועיים המתפתחים.

איך מוצאים עבודה לאחר סיום הקורס?

מודעות דרושים בתחום הריתוך והמסגרות תוכלו למצוא תוך סקירת לוחות דרושים המתפרסמים אונליין, סקירת מדורי הדרושים בעיתונים, פנייה אל חברות כוח אדם העוסקות בתחום וגם פנייה אל לשכות התעסוקה. חלק מבתי הספר ומרכזי ההכשרה המובילים בתחום מפעילים גם מחלקת השמה המסייעת לבוגרי הקורסים בהשתלבות בעבודה. בוגרי קורס ריתוך המציגים כישורים מקצועיים גבוהים ואחריות אישית יצליחו למצוא במהרה משרות מתאימות, מדריכי הקורס יוכלו לשמש ממליצים.

לימודי רתכות – למי זה מתאים?

המועמדים האידאליים להשתתפות בקורס הם אלו אשר מגלים עניין אישי בענף ומחזיקים בניסיון והיכרות בסיסית עם הציוד. הרשמה אל לימוד ריתוך פתוחה בפני מועמדים בגילאים שונים, כל אדם המעוניין בהכשרה במקצועות הריתוך והמסגרות יוכל להירשם אל המסלולים. הלימוד מתאים למתחילים אשר אינם מכירים כלל את הענף ולבעלי ניסיון התחלתי המבקשים להעשיר את כישוריהם ויכולותיהם המקצועיות. נציין כי קיימים לימודי רתכות המיועדים למתחילים, מסלולי המתחילים עוסקים בריתוך אלקטרודות, ריתוך לעובדי תחזוקה וריתוך של נירוסטה או אלומיניום. קורסי המתקדמים יתמקדו בריתוך למסגרים, ריתוך צנרת גז או פלדה, לימודי ריתוך לעובדי אחזקה.

ההרשמה אל לימודי רתכות פתוחה גם בעבור מועמדים המבקשים להשתתף בקורס למטרת העשרה עצמית בלבד. קיימים מסלולי העשרה במתכונת של סדנאות ריתוך ועבודה עם פלדה, סדנאות המתמקדות בביצוע עבודות עדינות ומדויקות, ההשתתפות בסדנאות הללו מומלצת בעבור תכשיטנים ואמנים.

למידע נוסף חפשו אותנו בגוגל "המכללה לריתוך"

כתיבת תגובה