מה טוב יותר מגינה פרטית?


מה טוב יותר מגינה פרטית? בדרך כלל בגיל ארבעים-חמישים יש אנשים אשר מוצאים עצמם בשלב בחיים שבו הם רק רוצים להירגע על כורסה נוחה ולראות את כל מה שהספיקו עד לשלב זה – במקרה של אנשים מסויימים הכוונה היא להנאה מהתפתחות הקריירה, עבור חלק מדובר במשפחה קרובה קטנה או גדולה, ובמקרה של אנשים מסויימים מדובר בהבית שבו השקיעו הרבה מאוד כסף ואהבה, בעדיפות רבה לבית עם גינה ירוקה.

אכן, זה לא פשוט למצוא דבר מרגיע ויפה יותר משטח פרטי עם גינה גדולה וירוקה; מקום שאפשר לשבת בו לארוחת בוקר, לארח חברים ובני משפחה, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לגדל עצי פרי ופרחים. מעוניינים בעצות בנושא זרי פרחים למשלוח?

רק לעתים רחוקות יש לנו את הפנאי המספיק לעשות יותר מכיסוח הדשא, ולכן רובנו מעדיפים להזמין אנשי מקצוע למטרת ביצוע העבודה. כיצד עושים זאת? להלן כמה טיפים לבחירת סידורי פרחים:

– לא מצליחים להחליט את מי לקחת לשירות סידור הגינה? קשה להתווכח עם המלצה טובה. שאלו את השכנים מי האדם שמטפל בגינה שלהם. מי שמרוצה מהגינה שלו ישמח להמליץ לכם.

– העדיפו לתאם יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, כך תדעו בוודאות שהצמחיה מקבלת טיפול טוב ומתמשך.

– מומלץ לבחור בגנן אשר עוסק בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלק: זריעה, שתילה, עישוב, הדברת טפילים, עיצוב נוף, ייעוץ בבחירת סוגי הצמחים.

– ואמנם תמיד פשוט יותר לשכור אין כמעט תחליף להנאה והסיפוק שמסב לנו טיפוח הגינה בעצמנו. עשו לעצמכם מנהג להקדיש לגינה שלכם שעות ספורות מדי שבוע – תופתעו כמה ניתן להנות מהעבודה וכמה כסף ניתן לחסוף.

צריכים טיפים בתחום פרח בר? גלשו באתר www.rose-garden.co.il/ ותוכלו למצוא שם את כל העצות, כל המחירים וכל הספקים הכי טובים. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה