מה לעשות טרם ההדברה?


החולדות כירסמו לכם חוטי חשמל?

כמעט כל אחד מכיר את התופעה המפחידה הבאה, באים לראשונה לביתכם ונאלצים להתמודד עם ג'וקים מאיימים. חרקים הם מפגע של ממש, ומעבר לפוביה שלנו, לפעמים הם מסכנים את בריאותנו. אז כיצד לפעול במקרה של צרעות בביתנו?

בשביל זה יש הדברת עקרבים!

יש הצדקה לסבול אם אפשר בקלות לשים סוף לבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את הגינה ובסופו של דבר למנוע את הישנות הבעיה. ברוב הפעמים לא תיאלצו לבצע תיקן אמריקאי שוב. באילו מקרים יש צורך לקרוא לחברת הדברה?

יונים מרעישות

נמאס לכם מהיונים? כשיש בקרבה ריבוי יונים, אין שום הצדקה להשתמש באבקות הדברה. יש היום שיטות שמסלקות את היונים בלי להכאיב להן. מה למשל? רשת יונים ומפזרי ריח.

להיפטר מהחולדות

יש עכברים בבית? קיימות היום דרכים לטיפול בחולדות ועכברים; המדבירים יכולים להציב כמה מלכודות, לפזר בבית חומרים רעילים או פשוט להיות הומניים ולפזר חומר המסלק את העכבר בלי להכאיב לו.

הדברת חרקים

בני אדם שונאים ג'וקים – הם יוצרים לכלוך, מסוכנים ומאוד מגעילים. מדביר מנוסה ביכולתו להיפטר מהג'וקים לתמיד בעזרת שימוש של טכניקות הדברה מתקדמות וטיפול בשורש הבעיה.

דבורים וצרעות

דבורים וצרעות בגינה זו בעיה מפחידה. עקיצה של צרעה או דבורה היא לא חוויה מהנה במיוחד, ורצוי מאוד להמנע מזה. מדבירים יודעים באיזו דרך רצוי לפתור את בעית הצרעות לתמיד.

מה חובה לדעת לגבי ריסוס דירה טרם ההדברה?

במקרה בו יש בעל חיים לא רצוי בביתכם, צריך בדחיפות לפנות למדביר מוצלח. צריך לבדוק שהינכם עובדים עם מדביר טוב עם אישור מתאים לצורך פעולת ההדברה, ושאין שימוש בחומרים מסוכנים הפוגעים בטבע ובבעלי חיים באזור.

לקבלת אינפורמציה בנושא סוגי הדברה, בקרו בלינק הבא www.hadbarah.com. הדברה נעימה!

כתיבת תגובה