מה לעשות עם פקדון אישי

פחד גדול שסחבתי עמי לקראת בוא השחרור ממהשירות נוצר מכך שלפי שעה לא הגעתי להבנה מה איתי?! הלוא שכשאנו מסיימים את התיכון והצבא אנחנו כביכול נחשבים לבוגרים בני עשרים, שמוכרחים לקחת אחריות על העצמם ולהבין באיזה עיסוק להשתלב מכאן והלאה…

אמת ויציב, המשפחה והחברה דורשת שנגבש בזריזות החלטה לאן אנו הולכים. אך למען האמת, זה ממש לא קל להבין מסקנה כל כך מהותית וממשית. מפאת זאת, הבנתי שצריך לעצור לשנייה ולשקול היטב אודות האופציות שיש לי, לדוגמה עבודות באר'הב ולימודים במכללה.

קורסי ברמנים

אם כן, אחר התחבטות קשה הבנתי שעלי כצעד ראשון להתייעץ עם מומחים מקצועיים היודעים איך להכווין לצעירים במצבי. הרי, אין תחליף למקצוענים שמעניקים עזרה לצעירים בנעליי מדי יום. ע"כ, הם יכולים להגיש לי פרספקטיבה נכונה ולסייע להחליט מהו הכיוון שלי.

והנה כי כן, הסיוע המקצועי עזר לי לדעת המון דברים: דבר 1 החלטתי שעל מנת לקדם את עצמי באופן ראוי יש צורך ראשית כל להרוויח סכום כסף שבנוסף עם המענק השחרור יעזור לי להתחיל. כמו גם, הבנתי שבעת הזו מומלץ גם ליהנות. לפיכך, התחלתי לתור אחר כיוון שיפתח בפני אופציה לעשות גם וגם.

מציאת עבודה בתום השירות

בימינו, יש המון אפשרויות פרנסה לצעירים אחרי צבא. לדוגמה – משרה באילת בתחומים שונים כמו חקלאות. נוסף על כך, ניתן גם למצוא משרות בחול בענפים רבים לדוגמא מכירות, אופר ועוד. ולכן, התחלתי לבחון את האזורים השונים אליהם אוכל לטוס. תוך כדי החיפוש גיליתי המון משרות למשל ברומניה ועבודה בסן דיאגו. הבנתי המסקנה להיכן לטוס ובאיזה ענף לבחור בזכות אנשי הייעוץ ויצאתי אל הדרך.

היתרון הגדול שמתלווה למקומות האלה הוא הסיכוי לשלב בין עבודה להנאה, להיחשף לנופים חדשים ובנוסף לכך לצבור כסף גדול. בנוסף, הסקתי שעליי לחגוג את תקופת הפרנסה בחוץ לארץ בטיול תרמילאים מרהיב וארוך.

קבלה ללימודים לאחר הטיול בחו"ל

עם סיום שהותי בחו"ל הגעתי למסקנה שזה הזמן לשרוד בעולם העבודה. אולם בכדי להצליח בכך מומלץ לראות לאיזו עבודה רוצים להיכנס. בהתאם לכך, אפשר להחליט לאילו לימודים להירשם. כמובן שע'מ להתקבל אל הפקולטה המבוקשת צריך למלא את תנאי האוניברסיטה, לעשות מחדש בחינות באזרחות ואנגלית ולסיים פסיכומטרי בציון מרהיב.

אלא שההבנה במה להשתלב מעתה והלאה הינה מסובכת וע'כ צפויה להשתנות ולבלבל. ומפאת זאת, מומלץ לקבוע עם מומחה מלומד, שאכן מסוגל להעניק יעוץ שלם ומשכיל. ובמקרה שלי, הפגישה המשכילה הזאת עזרה לקלוט את רצונותיי והן פתחה בפניי אופציות חדשות, מעניינות ומלהיבות שממש לא הייתי מודעת אליהן.

מעוניינים גם לדעת עוד אודות ים האופציות הקיימות? חשים שברצונכם לקבל סיוע וייעוץ מקצועי? עברו לקרוא ב-www.helpfree.co.il/home/פיקדון-אישי/ וקבלו מענה ראוי.

כתיבת תגובה