מה לשאול את בעלי המקום


איך בוחרים אולם אירועים? מה שואלים כשנפגשים עם הנהלת המקום? מה תוכלו לקבל עבור המחיר שאתם משלמים? מהי הדרך הכי טובה למצוא מקום לחתונה או לבר מצווה? מהם הפרטים שעליהם הכרחי ביותר לברר מראש ולאילו פרטים אסור שלא לשים לב מראש כשאתם באים לבחור לוקיישן לאירוע שלכם?

בתחילה בקרו בגן או באולם וחשבו מה דעתכם – התאורה, הגודל, האופי ותחושת המרחב שהמקום מעניק. שימו לב, האם יש במקום מרפסת? האם יש תנועת אוויר טובה במקום? האם מלוכלך שם? עדיף לעשות זאת בזמן חתונה בכדי להתרשם ממנו בפעולה, עם זאת, זכרו שייתכן והחוגגים שילמו בנוסף עבור מגוון שירותים שהמקום לא כולל.

בעת הפגישה בקשו לראות את רשיונות העסק והקפידו לבדוק אם האולם או הגן שומר על תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות החרום, מטפים, גלאי עשן, גישה לצוותי חילוץ, וכמובן, שאין שום מפגעים כחוטים שרופים, נזילות מים וכדומה.

חשוב לשאול מה כלול במחיר. נשמע לכם זול? המקום עלול לא לכלול את השירותים הבסיסיים ביותר, שעליהם משלמים בנוסף.

אולמות אירועים רבים מציעים לחוגגים חבילות שכוללות צלם, תקליטנים ואף מעצב. בחירה בחבילה שכזו עשוייה לחסוך אלפי שקלים, אבל בררו מראש בנוסף גם עם ספקים חיצוניים אם הדבר באמת כל כך משתלם והאם הצוות טוב.

ישנם מקומות אשר מוגבלים בשעה שבה יש לכבות את המוזיקה. שאלו עד מתי אפשר להשאר במקום, בכדי שלא תצטרכו לסלק את המשפחה לבתיהם בשעה מוקדמת מדי.

רוצים אירוע חברה? לא יכולים להשיג אירועי חברה? בחירת אולם או גן היא דבר מורכב, אבל אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה הגדולה ביותר, לכן כדאי לוודא שאתם אמורים לקבל את השירות הראוי וכל מה שעבורו. שילמתם אז שימו לב לפרטים ואל תתביישו לשאול שאלות, כי להיות קצת נודניקים תמיד עדיף על פני אכזבות מיותרות.

לפרטים נוספים על ריקוד חתונה, הכנסו עכשיו לאתר אירועים לחברות ותעבירו את ארגון הארוע בצורה שפויה.

כתיבת תגובה