מה מציעים שירותים וטרינרים?

היתרון של שימוש בשירות מרפאה וטרינרית ניידת בנויה במיוחד לחיות מפוחדות כמו חתולים שלא יוצאים מן הבית. חיסון של חתול יגרום לא להילחם בו על מנת להכניס אותו לארגז הנשיאה וכך גם יחסוך את המתח והפחד שעלול להיגרם לחתול. חיות מחמד אוהבות את ביתם וזאת הטריטוריה הטבעית שלהם כך שהם יהיו גם יותר נינוחים בעת קבלת הטיפול.

למרפאה ניידת הכוללת וטרינר עד הבית ישנו חיסרון היות והמרפאה ניידת אין לה ציוד כמו לבית חולים וטרינרי, במקרה של מקרים מסובכים המצריכים ניתוח אבל למרפאה הווטרינרית הניידת יכולה לשמש כאמבולנס וטרינרי שמניק טיפול חירום לפני הברת בעל החיים לטיפול פרטני יותר בבית חולים וטרינרי. חשוב שלמרפאה הווטרינרית הניידת יהיה שיתוף פעולה עם מומחים במרכזים וטרינרים כמו בתי חולים שאליהם היא יכולה להעביר את בעל החיים אשר זקוק לטיפול נמרץ.

ישנו שירות וטרינרי הפועל גם בשישי שבת למוקד חירום וגם בחגים הפועלים גם 24 שעות ביממה. וטרינר ביקורי בית הוא שירות לחיות שנלחצות מנסיעה ובמגע עם בעלי חיים אחרים שמרוב פחד הם גם עלולים להיות תוקפניים לכן שירות זה הוא פתרון אידיאלי עבורם. חישבו גם אם למשל אתם נוסעים וטרינר בתל אביב, כמה זמן ייקח לכם למצוא חנייה שלא נדבר על העלות של דלק ותשלום עבור החנייה לכן שירות זה הוא בפרוש חיסכון של זמן ודלק ומפח נפש עבור בעל  החיים.

מי שאוהב את בעלי החיים שלהם ידאג גם לבריאותם, בעל החיים הוא לא רק "בעל החיים" אלא הוא חלק מבני המשפחה. טיפול בחיות מחמד אינו כולל רק חיסונים אלא גם טיפולי חירום במקרים דחופים, לכן על מנת לבחור מרפאה וטרינרית עדיף שתבחרו אותה קרוב למקום מגורכם, כך תוכלו להגיע לשם במהירות האפשרית ולתת עזרה ראשונה לבעל החיים האהוב שלכם. המקצועיות, היא הגורם החשוב ביותר לבחירת וטרינר. לא היינו רוצים לקבל תשובות לא ברורות לגבי מצב בעל החיים שלנו. גם ניקיון וסדר חשוב שיהיה במרפאה בה אתם מעוניינים לתת טיפול לבעל החיים שלכם. אם אתם רואים מקום מוזנח ולא נקי עדיף לכם לא להיכנס אליו.