מה ניתן לעשות נגד דבורים

מכת ארבה פשטה על ביתכם?

כמעט כל אדם נתקל בחוויה הבאה, אתם באים בחושך למקלחת ורואים ג'וקים מאיימים. כל אותם יצורים לא קרואים מהווים מטרד רציני, ומעבר לתחושת הפחד, לפעמים הם גם מעבירים מחלות מסוכנות. אז איך להתגונן בסיטואציה של חרקים בבית?

צריך יונים!

למה לחשוש אם ניתן היום לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? שירותי הדברה מקצועיים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לנקות את האזור ולבסוף למנוע את הישנות הבעיה. כמעט תמיד לא תזדקקו לבצע דבורים למשך זמן רב. באיזו סיטואציה מתקשרים למדבירים מקצועיים?

יונים מרעישות

רעש היונים משגע אתכם? כשיש בקרבה עטלפים או יונים, אין הצדקה לעשות שימוש באבקות הדברה. היום יש לא מעט טכניקות שמרחיקות את היונים ולא גורמות להן לנזק. כמו מה? רשת יונים מיוחדת וחפצים נוצצים.

להיפטר מהעכברים

יש חולדות בבית? יש היום שיטות רבות לטיפול בבעיה של מכרסמים מציקים; ביכולתכם לפזר מספר מלכודות, לפזר לאורך הבית חומרים כימיים או פשוט להיות חכמים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המרחיק את המכרסם בלי לפגוע בו.

הדברת חרקים

אנשים לא חיים בשלום עם חרקים – הם גורמים ללכלוך, מסכנים את הבריאות ובעלי מראה מחלחל. מדביר מנוסה מסוגל להיפטר מהחרקים ללא שום בעיה באמצעות טכניקות הדברה מתקדמות וטיפול בשורש הבעיה.

הדברת צרעות

קינים של צרעות בבתים פרטיים זו תופעה שמסכנת אותנו. עקיצה של צרעה היא סיפור כואב, וכדאי מאוד להמנע מהסיפור. מדבירים מקצועיים יודעים באיזו שיטה כדאי להיפטר מקן הצרעות בלי בעיה.

מה חייבים לדעת על טרמיטים מראש?

אם יש לכם מכרסם לא רצוי אצלכם בבית, צריך דחוף להזמין חברת הדברה. חשוב לבדוק בטרם עת שמדובר על מדביר מנוסה עם אישורים מתאימים בשביל פעולת ההדברה, ושהוא לא עושה שימוש בחומרים מדבירים מסוכנים הפוגעים בסביבה ובבע"ח.

בשביל למצוא אינפורמציה לגבי מזיקים ביתיים, תגלשו באתר www.hadbarah.com. הדברה נעימה!

כתיבת תגובה