מה עלות הובלה של דירה?

נאלצים לעבור? ההורים קנו לכם דירה? יש כאלו המבלים את כל חייהם במקום אחד. בקצב החיים של היום אנו מעוניינים לעבור בתים כמה וכמה פעמים במשך כל החיים. מעבר דירה נתפס כפרוצדורה ארוכה ומעייפת. מאמר קצר זה מיועד לאלו שנכנסים לבית חדש בשנה הקרובה, ובו תחשפו לעצות על מובילים בחיפה.

ראו את המעבר באור חיובי

ראו מה מצפה לכם לאחר מכן. חלק גדול מהאנשים עוברים בין בתים מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול או כשסיימו לבנות דירה חדשה. ללא ספק המעבר יכול להיות מתיש בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בקלות.

עלות הובלה ימית – כל האופציות למעבר מזורז וללא עצבים

לא מומלץ לחכות, בדקו את האופציות להעברת תכולת הבית שלכם כשיש לכם מספיק זמן עדיין. בדרך זו תחסכו מעצמכם לחץ מיותר וכך יעבור יום הובלת המשרד בצורה מעולה.

למי יש זמן לארוז? כיום קיימות בתחום מספר חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות של מספר עובדים יבוא לדירה מס' ימים לפני יום העברת המשרד כדי לארגן תכולת המשרד שלכם.

אם נתקלתם במקרה שאתם מוכרחים להתפנות מהירה לפני היום בו באפשרותכם להכנס למשרד אליו אתם עוברים הסירו דאגה מליבכם! ברחבי הארץ באפשרותכם למצוא מס' אתרים המשמשים לאחסון תכולת משרדים. תוכלו להשכיר את המחסנים למס' שבועות אך תוכלו למצוא גם אחסון לטווח ארוך ואף בתעריף נמוך יותר.

לא חוסכים על אריזה

אם אתם אורזים את תכחות הדירה שהחלטתם לשכור את שירותיה של חברת ההובלה למטרה זו עליכם לארוז את יקרי הערך שלכם עם הרבה מחשבה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לבית החדש שלכם. לא הייתם מעוניינים שהסרוויס שסבתא רבא אסתר נתנה לכם מתנה לא יעבור את טלטלות הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על חברת הובלות איכותית, לא כל בעל משאית הופך למוביל. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכדומה דורשים מיומנות וניסיון. בנוסף, חפצים כמו: שידות מעץ מלא, פינות אוכל אשר יעלו צורך בפרוק והרכבה. לכן, יש לוודא ולבדוק שחברת ההובלה שלקחתם מוכנה לבצע זאת. פעולה זו תביא לתוספת מחיר.

תאמדו את דלתות החדרים בבית הנוכחי ובבית אליו אתם מעבירים את החפצים. במידה שהמדרגות צרות מדי יש מצב שתצטרכו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

תוכלו להשכיר שירות מנוף מחברה בנפרד אך מומלץ לכם לבדוק אם חברת ההובלה אותה אתם מזמינים ביכולתה לספק מנוף, כך תצמצו עלות. לפעמים כדאי לקחת מנוף, גם אם אין אתם חייבים. השימוש במנוף יכול לחסוך זמן יקר וטלטלות של החפצים בדרך למטה.

מחפשים מידע נוסף? מחפשים המלצות? בקרו עוד היום באתר שלנו http://www.movehome.co.il/ ותוכלו למצוא הצעות ומחירים ממיטב אנשי המקצוע

.

כתיבת תגובה