מה צריך לדעת על קורס אילוף?


ראיתם כלב למסירה? אימצתם כלבלב והייתם רוצים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? ההחלטה להביא הביתה כלב היא צעד ענקי ולא מומלץ לבסס אותה רק משום חיבה לכלבים. מחפשים אינפורמציה על פנסיון כלבים? מה צריך לדעת על קורס אילוף? בואו לקרוא כמה עצות שימושיות מתחום הכלבים:

ראשית וודאו שאתם מוכנים לחלוטין לאמץ כלב, לשינויים שהדבר יביא לחייכם ובהתנהלותכם, והן מהצד הכספי. דאגה לרווחת הכלב משמעותה טיולים שלוש פעמים ביום, לזכור להאכיל ולהשקות אותו, ומתן אהבה ללא גבולות.

בנוסף אימוץ כלבים כרוך בהוצאות רציניות, סדירות או ארעיות, על וטרינרים, אוכל, ציוד כרצועות וחלילה טיפול רפואי במקרים של מחלה או תאונה. במקרה ואינכם מוכנים להתמודד עם זה, כנראה שעדיף שתחסכו מכלבכם ומעצמכם את האכזבה המיותרת ותוותרו על הבאת כלב לשנים הקרובות.

העדיפו תמיד לקחת כלבי כלביות על כלב ממגדל פרטי – כלב ממגדל תמיד ימצא קונים, בעוד שכלביות בישראל מפוצצות עד אפס מקום בעשרות אלפי כלבים מקסימים. עמותות רבות מרדימות בע"ח אשר נשארים במקום לאורך זמן רב, ואפילו אלו שאינן מוכנות ללכת לפעול כך לרוב אינן מצליחות להעניק לבעלי החיים טיפול צמוד ואיכותי מפאת העומס הרב. כך יתאפשר לכם לאמץ את החבר המושלם מתוך מבחר גדול ובנוסף, כלב שתוציאו מכלבייה יתן לכם אהבה בלתי נגמרת ולנצח יהיה אסיר תודה על העובדה שהענקתם לו חיים.

להביא גזעי או מעורב? אמנם כלבים גזעיים נותנים לבעלים שלהם יוקרה, דווקא מעורבים הם בדרך כלל יותר חכמים, הם בעלי חיים יותר ארוכים ופחות סובלים מעניינים בריאותיים.

אם כבר אימצתם כלב, לא להזניח את המשימה לאלפו. כלב מאולף כהלכה זה כלב מרוצה, ואם הוא רגוע ומאוזן, גם לכם נעים ונוח יותר לחלוק את סביבת המחייה.

מחפשים תשובות לשאלות בנושא מלון לכלבים?היכנסו לאתר www.dogschool.co.il/, שם תוכלו למצוא מידע חיוני בנושא גזעים, דרכי הטיפול בהם, עצות, והמלצות בנושא וטרינרים רבים, מומחי אילוף, צעצועים וסוגי מזון.

כתיבת תגובה