מה צריך לדעת על תקליטן לחתונה?

אירועי שמח הוא אירוע עם מצב רוח אל תשכחו את זה!

דרוש לכם מקצוען במוסיקה? מוסיקה זה המרכיב הכי חשוב בברית או חתונה לכן תקליטן בעל מיומנות הוא המסמר של האירוע. כמעט כולנו היינו באירוע עם תקליטן לחתונה חאפר- לדוגמא DJ שהחליט שיר שלא קשור דווקא שהרחבה מלאה, או מאלה שמחליטים להשמיע שירים עצובים דווקא ברגעים שכולם מענטזים ברחבה.

תקליטנים מנוסים וטובים זקוקים ליכולת לעשות תפקיד כפול בעת ובעונה אחת: להשתלב במרכז האירוע ולעשות שמח. מוסיקה לאירועים היא לא דבר מובן מאליו, תפקידה להיות רגועה באוזן ברגעים חשובים וקופצנית שיש סיבה. תקליטן שמנוסה בעבודה צריך יכולות של לחוש את המוזמנים ולנגן סגנונות שונים לפי הצורך.

כמו בכל דבר אחד, מאוד חשוב שתהיה ביניכם כימיה. בדקו היטב אם מה שהוא מציע תואם את טעמכם המוסיקלי ושאלו האם הוא בטעם המוסיקה שלכם. דבר חשוב נוסף הוא לנסח מבעוד מועד רשימה של סגנונות מוסיקה המועדפים עליכם בכדי להסביר לתקליטן בפשטות מה אתם אוהבים.

לפני סגירת ההסכם הדבר החשוב ביותר הוא להתרשם מהדי גיי באירוע פעיל. הכי חשוב להתייחס לסגנון המוסיקה, לעלייה הדרגתית בקצב, לתחושות הקהל וכמובן גם, האם הוא מצליח לשלהב את הקהל.

מצוין! כעת אפשר להחליט על שירים לחתונה: שירי חופה סלואו ועוד. בהמשך חלקי הערב השתדלו לתת לו מרווח חופשי לפעול שיוכל לבחור מנסיונו מה השיר המתאים ברגע נתון. בסופו של דבר, מה שהכי חשוב, תעשו כיף חיים ורקדו כאילו אין מחר.

דרושה לכם תקליטן לבר מצווה? אספו המלצות תשוו את המחירים ורק לאחר מכן חתמו על חוזה מה עוד? תבואו עם המון מצב רוח אירוע שמח!.

כתיבת תגובה