מה שחשוב לדעת על שירותיו של המנעולן

מנעולן הוא איש המקצוע אליו תפנו במקרה של פריצה לבית או לעסק, לצורך שיפור אבטחת הבית והחלפת המנעולים והצילינדרים, במקרה בו אתם רוצים להתקין דלת חדשה וחזקה יותר ובמקרים נוספים בהם הוא הכתובת הנכונה. שמדברים על מנעולן, ישנם מספר דברים שבהחלט כדאי לקחת בחשבון מאחר והמשימה דורשת מימכם להכניס אדם זר "למקום הבטוח" שלכם, בחירה לא נכונה של איש מקצוע זה יכולה לסכן את הביטחון האישי והמשפחתי שלכם…

לבחור את המנעולן הנכון…פורץ מנעולים

במקרים רבים בהם פונים אל פורץ מנעולים מדובר בבעיה דחופה ויש צורך במענה די מהיר, לכן יתכן ותידרשו לקבל החלטה מהירה אך חשובה. אז בשביל להימנע ממצבים לא נעימים, הנה מספר דברים שכדאי שתבדקו רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור החיוג.

  • אישור מהמשטרה.
    כדי להיות מנעולן בארצנו אין זה מספיק לעבור הכשרה מקצועית בנושא, על המנעולן שלך להיות בעל אישור ממשטרת ישראל אשר מאשרת לו לעסוק בתחום רגיש זה. בדיקה זו מתבצעת על מנת לוודא כי מדובר באדם נקי מעבר פלילי במטרה למנוע מצב בו גנב או פורץ מקבלים אישור.
  • בדיקה כי הנכס שלכם.
    הזמנתם מנעולן, הוא מגיע ומיד מתחיל בפעולה הנדרשת? לא טוב. במידה ומדובר באדם שאתם לא מכירים, חובתו של המנעולן לוודא כי הנכס באמת שלכם וכי הוא לא עוזר לכם לבצע פריצה למקום של מישהו אחר. מומלץ להיעזר באיש מקצוע אשר פועל בהתאם להנחיות המקצועיות שלו, אם זיהיתם כי אינו פועל כך אולי כדאי להזמין איש מקצוע אחר.
  • יכולת להגיע מהר.
    במידה ויש לכם צורך במענה מהיר כדאי לוודא כי מדובר במנעולן שבאמת נמצא באזור. ישנם חברות אשר מספקות שירותים כלל ארציים מה שהופך את השירות לאיטי יותר ממצב בו תתקשרו לאיש מקצוע שגר בעיר בו אתם מתגוררים. אם אתם גרים ברמת גן, מנעולן ברמת גן יגיע יותר מהר ממנעולן שנמצא באחת הערים הסמוכות.
  • זמינות בכל זמן.
    אתם חוזרים מבילוי בשעה מאוחרת בלילה, מכניסים את המפתח לדלת והוא פשוט נשבר בתוך המנעול. בענף המנעולנים תמצאו לא מעט נותני שירות אשר יהיו זמינים עבורכם 24/7 ומבינים כי זה אופי התחום ומדובר בשירות בהחלט ערכי ללקוח. כמובן שלא תרצו להמתין עד הבוקר מחוץ לבית.

האם המנעולן שלי אמין?

ובכן, תשובה מלאה לעניין זה ניתן לקבל רק לאחר התנסות מול שירותיו של המנעולן הנבחר אך ישנם כמה דברים שניתן לעשות כדי לצמצם מצב בו ירמו אתכם. ראשית, יש באפשרותם לנסות לברר מה אנשים אחרים חושבים אודות המנעולן שבחרתם (בעידן המידע בו אנו חיים זה קל מתמיד לבדוק אודות איש מקצוע).

אם מדובר בשעה נוחה של היום מומלץ להתייעץ עם מכרים וחברים ולבדוק האם הם מכירים מישהו איתו היה להם התנסות אישית והם יצאו מרוצים, סביר להניח שיקירכם ירצו את הטוב ביותר עבורכם. בעת שמגיע המנעולן מומלץ להישאר בקרבת מקום ולהיות מעורבים בפעולות שעושה, על ידי כך תמנעו אפשרות שיוכל "לספר לכם סיפורים" מאחר והייתם עדים לתהליך עצמו…

אין זה משנם אם אתם מחפשים פורץ מנעולים בתל אביב, בבאר שבע או באילת. השקיעו מספר דקות בבדיקה על המנעולן ותימנעו בהחלטות המבוססות לחץ…

כתיבת תגובה