מובילים בחיפה במחיר שפוי

מעבר דירה הוא עניין מסובך. אחרי חודשים של חיפושים סוף סוף מצאתם את הדירה המושלמת ועכשיו הגיעה השעה להיכנס. מהי הדרך הכי טובה לבחור שירותי הובלות בצפון? זה פשוט מאוד, במידה ותתארגנו בצורה חכמה.

על פי מה לבחור חברת הובלות דירה חיפה? לאלו פרטים צריכים לשים דגש? הנה מספר טיפים שימושיים:

– אל תעבירו בעצמכם – אז אולי זה יקר יותר, אבל אין תחליף למובילים מנוסים. כך תתפנו ולפקח ולנהל את המעבר עצמו. יתר על כן, כאשר לוקחים חברת הובלה אתם יכולים לקנות ביטוח תכולה בהעברה בתעריף יחסית נמוך.

– וודאו לחתום על חוזה העברה הכולל את סך כל מחיר העבודה, הסכם הביטוח בהעברה, מועד העבודה ורשימה של כל הרהיטים . עדיף להיות מכוסים לכל מקרה שעלול לצוץ.

– חשבו והחליטו אם אתם רוצים לארוז את הכל בעצמכם, או אם אתם רוצים שחברת ההובלות תעשה זאת בשבילכם. אם זה לא מהווה בעיה עבורכם לתת לאדם זר לטפל לכם בדברים וכמובן אם התקציב שלכם מאפשר זאת, זו אופציה מצוינת. אולם מצד שני, לא כל אחד יתייחס לדברים שלכם עם הכבוד הראוי…

– מעבר לבית חדש הוא אפשרות טובה לעשות ניקוי כללי בבית. שווה לנצל את ההזדמנות למיין ולתרום את הרהיטים ומכשירי החשמל שכבר אינם בשימוש.

– כיתבו באופן ברור על גבי כל אריזה לאיזה חדר הוא אמור להגיע, כך תקלו על הסבלים בסידור הארגזים ועל עצמכם בשעת הפריקה.

צריכים שירותי מובילים בחיפה במחיר שפוי? מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר לקרוא חוות דעת באינטרנט לשוחח עם לקוחות מרוצים ולעגן את הפרטים בהסכם.

מעבר דירה הוא תמיד פתיחה של פרק חדש בחיים ולכן כדאי להתחיל על רגל ימין אם אתם מחפשים מידע על מעבר משרד או למצוא חברת הובלות נשמח להזמין אתכם למדריך שלנו לקרוא את המאמרים הבאים בעניין מעבר דירה קריאה מהנה!.

כתיבת תגובה