מובילים מומלצים שחייבים להכיר

חוזרים לבית ההורים? עוברים להורים לפני החתונה? יש כאלו הגרים כל החיים באותה עיר. לא מעט אנשים מסוגלים לעבור דירה כמה וכמה פעמים במהלך חייהם. להעביר דירה יכול להיות תהליך ארוך ומעייף. המאמר הבא ימצא כמועיל לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הבא, ובו תמצאו מס' נק' למחשבה על העברת דירה.

הפכו את המעבר לחוויה חיובית

זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. הרבה אנשים עוברים בית בנסיבות טובות כמו קניה של קוטג' גדול יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. בהחלט, המעבר יכול להיות שלב מעייף אבל גם אותו אפשרי לעבור ללא מריטת שערות.

כל הנתונים למעבר דירה נעים מהיר וללא דאגות

אל תתמהמהו, ערכו בדיקה של אופציות להעברת התכולה שלכם מס' שבועות לפני המעבר. בזכות ההכנה תחסכו כאבי ראש ותהיו מוכנים ליום הובלת הדירה בצורה מעולה.

אין לכם זמן לארוז? כיום קיימות בתחום מספר רב של חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף לשירותי הובלה. צוות עובדים יגיע לדירה מספר ימים לפני תאריך המעבר על מנת לארוז הציוד שלכם.

אם נתקלתם במצב בו מכריחים אתכם להתפנות מהירה לפני שהגיע המועד בו ביכולתכם להכנס לבית החדש הסירו דאגה מליבכם! בכל רחבי הארץ תמצאו כמה חברות שבבעלותן מחסנים שכל המטרה שלהם אחסנת תכולת משרדים. לרוב המחסנים מושכרים על בסיס יומי אך בחלקם קיים גם אחסון לתקופה ארוכה יותר ואפילו תקבלו מחיר טוב יותר.

אל תחסכו על מובילים מומלצים

במידה ואתם אורזים את תכולת הבית או שקיבלתם החלטה לשכור את שירות חברת ההובלה בכדי לארוז עליהם לארוז את החפצים שבבעלותכם בצורה טובה כך הם יגיעו בבטחה לדירה החדשה שלכם. לא הייתם רוצים לראות את הסרוויס היקר שסבתא רבא חוה נתנה לכם מתנהלא ישרוד את הדרך, נכון?.

אל תחסכו על חברת הובלות אמינה, לא כל בעל ואן הופך למוביל. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים כושר נשיאה רב ומיומנות. אל תשכחו שיש רהיטים כגון: פסנתר כנף ארונות הזזה שיעלו צורך בפירוק והרכבה. על כן, בדקו וודאו שהמוביל שלכם מסוגל לעשות זאת. עבודה זו גוררת תוספת תשלום.

מדדו את הדלתות במשרד הנוכחי ובמשרד אליו אתם מעבירים את הדברים. אם יצא מצב שדלת הבניין צרה מדי יתכן ותצטרכו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירות מנופאי בנפרד אך כדאי יותר לבצע בדיקה אם חברת ההובלות שאותה אתם מזמינים נותנת שירותי מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש מצבים כדאי לקחת מנוף, גם אם אפשר להסתדר בלי. מנוף יכול לחסוך זמן יקר וטלטלות של החפצים במהלך הירידה במדרגות.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף? צריכים המלצות? בקרו במאמר שלי ותוכלו לקבל הצעות נוספות ממגוון רחב של נותני שירות.

כתיבת תגובה