מוניות קריית טבעון

ראשית, אספר בכמה משפטים  על מקום נפלא ששמו קריית טבעון. קריית טבעון היא מועצה מקומית במחוז חיפה בישראל. הקריה נבנתה על שרשרת גבעות בגבול עמק יזרעאל ועמק זבולון וממוקמת כ 15 ק"מ דרומית – מזרחית לחיפה ו 5 ק"מ מיקנעם עילית. קריית טבעון סמוכה לאתר העתיקות בית שערים שהיה אתר התיישבות יהודי חשוב. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נכון לדצמבר 2010 יש בקרית טבעון 16,667 תושבים.

שנית, ברצוני לשתף אתכם, בתחנת מוניות קריית טבעון שפועלת בכל האיזור, כלומר באיזורים סמוכים, כגון: קריית עמל, אלרואי, קריית חרושת ועוד. מוניות קריית טבעון מספקות שירות גם לתושבים הבדואים שמתגוררים סמוך למועצה.

תחנת מוניות קריית טבעון מציעות שירות מצוין לאורך כל היום, 24 שעות ביממה. התחנה מספקת שירות מקצועי ואדיב לקהל רחב ומגוון. התחנה מבצעת גם הסעות מיידות, הסעות לנתב"ג, צוות העובדים עוזר בהעמסת הציוד, במיוחד מומלץ בחזור לאחר העייפות בטיסה. ההזמנה בתחנת מוניות טבריה נענית במהירות, היות שמדובר בתחנת מוניות איכותית שמקפידה על שירות ברמה גבוהה.

בתחנת מוניות קריית טבעון רוב המוניות חדישות ואיכותיות וביניהם מוניות גדולות במיוחד שעונות על כל צורך או בקשה של הלקוח. הנהגים מיומנים, מקצועיים ומנוסים שמעניקים לכל לקוח יחס אדיב ושירות הוגן.

לסיכום, תחנת מוניות קריית טבעון מעניקה שירות מהיר ומקצועי. התחנה משרתת אנשים רבים שמעוניינים להגיע למקומות שונים ולבצע את  הסידורים שלהם. לרוב נמצאות המוניות באזורים המאוכלסים או במרכזי הקניות אך הן מגיעות במהירות לכל מקום בישוב או מחוצה לו, לפי הזמנה. לעתים קרובות מציע שירות זה מענה יעיל הרבה יותר מהרכב הפרטי.

כתיבת תגובה