מועדון עובדים – כיצד מנהלים

בזירת מועדוני הלקוחות ששופעת מועדוני לקוחות מכל הסוגים, בולט גם נושא מועדון העובדים. מדובר במועדון ייעודי המיועד לעובדי החברה, מקום בו הם יכולים ליהנות מהטבות מיוחדות ששמורות רק להם, לתקשר זה עם זה, לקבל עדכונים ולגשת למידע דינאמי אודות ימי הולדת של עמיתיהם לעבודה ועוד. המחשבה שעומדת מאחורי מועדוני לקוחות לעובדים היא לתת לעובדים להרגיש כחלק מיוחד בחברה, לחבר אותם למותג וגם לפנק אותם בהטבות מיוחדות.
כיצד בונים מועדון לעובדים כמו אתר פתאל my? לפניכם מספר שלבים בדרך.

חשוב לאפיין אתר שהעובדים ירצו להיכנס אליו כדי להתעדכן במה חדש. אתר מעוצב ודינאמי, שמתעדכן מעת לעת, כדי שלעובדים תהיה סיבה להיכנס ולהתעדכן במידע חדש. ניתן לבנות אתר דרכו יקבלו העובדים תזכורת ישירות למייל שהתעדכנו הטבות או אירועים חדשים במסגרת האתר.
ניתן להפריד בין עולמות התוכן, כדי שכל עולם תוכן יעסוק במשהו אחר שמעניין וקרוב ללב העובדים. המטרה היא ליצור הווי גם אם וירטואלי, שמחבר בין העובדים באמצעות אתר דינאמי המשותף להם.
כך למשל, נושא משאבי אנוש והרווחה חשוב מאוד, כיוון שהוא מייצר את האינטראקציה בין העובדים. בקטגוריה זו, מומלץ להעלות ימי הולדת ותאריכים חשובים לעובדים, כדי שהעמיתים יוכלו לשלוח איחולים דרך המערכת או ישירות לתיבת המייל של בעלי השמחה.
ניתן להעלות תמונות מתוך אירועי חברה או אפילו מהווי המשרד, מהשטח, עובדים תמיד שמחים לחפש את עצמם או עמיתיהם בתמונות וזה תמיד מרגש לראות תמונות יפות שניתן לשתף אחר כך גם בפייסבוק וכולי. כמו כן, זה לוח מודעות דינאמי לאחל לעובדים חג שמח, לספר להם על אירועי חברה קרבים, חדשות מעניינות מתוך הווי החברה.

הטבות הן חלק בלתי נפרד מבניית מועדון לקוחות לעובדים, ובמסגרת שיתוף פעולה עם חברות מסחריות, ניתן לייצר לעובדים דילים והנחות מיוחדות, קופונים דינאמיים שניתן להדפיס או למממש באמצעות קוד קופון, כמו למשל, כניסה לאטרקציות שונות, להצגות ומופעים. אם מדובר בחברת נופש, לבתי מלון בהנחה ועוד. ישנם מועדונים שמגדילים לעשות ויוצרים זירת קניות וירטואלית מיוחדת לעובדי החברה, דרכה ניתן לרכוש מוצרים שונים בהנחות משמעותיות ממוצרי חשמל, דרך מוצרי ספורט ועד בגדים. חשבו על הטבות שהעובדים יאהבו למממש.

סטודיו קורן דור

סטודיו קורן דור כתיבה שיווקית, תוכן שיווקי, הדרכות על שיווק בפייסבוק, כתיבת מאמרים

כתיבת תגובה