מועדי מבחני בגרות

אמא חופרת לכם על לימודים? לא יודעים איך תצליחו להתקבל לתואר ראשון?

נכון כי בתקופה זו, העלאת ציוני הבגרות היא לא תנאי מחייב כדי למצוא עבודה טובה, ובאופן כללי לא עדות על חכמה, בכל מקרה עדיין כדאי שתוציאו אחת, כי זה נראה הרבה יותר טוב בקוה"ח, ולעיתים תנאי מחייב כדי להיכנס ללימודים אקדמאים. מעוניינים במידע בנושא מבחני בגרות? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

אז איך בעצם עושים את זה?

כל שנה שעוברת לאחר סיום התיכון – יהיה לכם יותר קשה להשלים תעודת בגרות. וזה למה, קל יותר להתחיל כמה שיותר מוקדם. ישנם בארץ מספיק מוסדות מקצועיים שמעניקים קורסים בנושא שמעניין אתכם. אינפורמציה על מכונים אלה אפשר לקבל ללא בעיה בגוגל. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, תקבלו הנחות והטבות רבות על השלמת בגרויות.

לטובתכם, זיכרו שכבר אינכם ילדים, ולפיכך, קחו זאת באופן רציני והיו בוגרים, לא כמו כמו ילדים; בעיקר עכשיו, כשאתם יודעים מה בגדול אתם חפצים לעתיד שלכם, ואחרי שהשגתם מושג גדול יותר על נושא אפשרי.

מה עם הציון הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי בנוי בדרך שונה לגמרי מזה של ציוני מבחן הבגרות. לציון הפסיכומטרי חשיבות גדולה יותר מלזה של ציוני הבגרות, והבחינה הפסיכומטרית עצמה נוטה להיות קשה יותר, על אף העובדה שהבחינה הפסיכומטרית לא משקפת את חוכמתכם. ציון זה בא לבחון את הדרך בה אתם מתפקדים בזמני לחץ, את הזכרון שלכם וכמה הראש שלכם מסודר.

אפילו אם מסיבה כלשהי ניגשתם והוצאתם תוצאה לא מספקת בפעם הראשונה – זו לא אינדיקציה לכך שאין לכם את היכולת לעבור, אלא שפשוט לא הלך טוב הפעם; כמו בטסט על אוטו, לא הרבה מצליחים לעשות מאה אחוז ולהוציא את הציון הרצוי על ההתחלה. תמיד יש אפשרות להמשיך ולגשת לעוד בחינות, כל עוד יש לכם מספיק כסף וכוח סיבולת כדי לגשת לעוד מבחן. את התוצאה הגבוהה יותר שתוציאו – אתם שומרים אתכם למשך שבע השנים הבאות.

בשלב הזה, כשהשגתם קצת מידע על נושאים כמו שאלוני בגרות, ובמידה ואתם יודעים בבטחה לאיזה תואר תרצו להירשם ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, מומלץ לנצל את המידע הזה בשביל עצמכם: התחילו קורס, הוציאו ציון גבוה, ושפרו את הדימוי העצמי שלכם!

כתיבת תגובה