מועדי פסיכומטרי קרובים

לכל חבריכם יש תעודת בגרות? הלימודים נראים קשים מדיי?

נכון כי בזמנים אלה, הוצאת תעודת בגרות היא לא הכרחית לקבלה לעבודה, ובאופן כללי ממש לא מצביעה על אינטליגנציה, בכל זאת עדיין כדאי שתהיה לכם אחת, ולו רק כי זה מהווה נקודה לזכותכם בקורות החיים שלכם, ולפעמים תנאי מחייב בכדי להתקבל בהצלחה ללימודים על תיכוניים. רוצים לדעת יותר על מועדי פסיכומטרי? המשיכו לקרוא.

איך משלימים בגרויות?

ככל שתחכו יותר זמן לאחר סיום התיכון – כך יותר תתקשו להשלים את הבגרויות. ומהסיבה הזו, עדיף שתפתחו בפרוצדורה בשלב מוקדם. ישנם מספר מכוני לימוד מוכרים שניתן להירשם אליהם. עוד מידע על מכונים אלו ניתן למצוא לרוב באינטרנט. היה ואתם בסדיר, בקבע, או משוחררים טריים, תמצאו הטבות והנחות רבות על קורסי השלמת בגרות.

רק קחו בחשבון שאתם כבר לא בביה"ס, לכן , התייחסו לנושא הזה בכל הרצינות ותפסיקו לנהוג כמו ילדים; בייחוד כעת, כאשר ידוע לכם מה באופן כללי אתם חפצים לעתיד שלכם, וכשהשגתם מושג נרחב יותר על נושאים מסויימים.

מה דעתכם על ציון הפסיכומטרי שלכם?

מבחן פסיכומטרי מורכב בדרך אחרת מהדרך של ציוני בחינות הבגרות. למבחן הפסיכומטרי יש חשיבות רבה יותר מהמשקל של ציון מבחן הבגרות, מה גם שהמבחן עצמו קשה בצורות אחרות, למרות שהמבחן הפסיכומטרי לא מעיד על חוכמתכם. ציון הפסיכומטרי שלכם בא לבדוק את הדרך בה אתם מתפקדים תחת לחץ, הזיכרון שלכם ואת היכולת הארגונית שלכם.

למרות כי נתנו לכם ציון לא מזהיר בפעם הראשונה – זו לא אינדיקציה לכך שאתם טיפשים, אלא שפשוט לא הלך בניסיון הנוכחי; כמו ראיון עבודה, הרוב לא מצליחים לעשות מאה אחוז ולהגיע ליעד שהציבו לעצמם בתחילת הדרך. תמיד אפשר להמשיך ולגשת לעוד מועדים, כל עוד יש לכם מספיק כסף וסיבולת לגשת למבחן שוב. את הציון הכי גבוה שיתקבל – ישמרו לעם לעוד 7 שנים.

עתה, כשיש לכם עוד מידע לגבי איך להתכונן לפסיכומטרי, ואם יש לכם מושג איזה תואר מעניין אתכם ואיזה עיסוק תרצו לעצמכם, עכשיו זה הזמן להשתמש בידע הזה בשבילכם: התחילו קורס, שפרו את הממוצע, ועשו את אמא מאושרת!

כתיבת תגובה