מוצאים עבודה בחו"ל


איך הייתם מגדירים את היכולת שלכם במכירות?מי לא שקל פעם את האופציה לעזוב הכל, לקנות כרטיס טיסה ולמצוא עבודה בחו'ל? לפעמים היינו רוצים להחליף קצת את מצב הרוח הישראלי באפרוריות האירופאית, לחיות את החלום האמריקני, או לעבוד באוסטרליה ולחזור לארץ עם חשבון בנק מפוצץ. מה איתכם? מתאים לכם עבודה בחו"ל, לדוגמא?

כבר שנים שכל ישראלי יודע שלשם קבלת הזדמנויות העסקה כדאיות שווה לו לטוס למקום אחר לאיזה תקופה ולחפש עבודה בחו'ל. עבודה בארה"ב, לדוגמה, מציעות לנו את האפשרות הנהדרת לעשות המון כסף ומהר, מה שמאוד מפתה עשרות אלפי ישראלים כל שנה לטוס למקומות אחרים ולעשות הרבה כסף בפרק זמן קצר.

מרבית הישראלים אשר בוחרים לנסות את מזלם בחו'ל עושים זאת לתקופה מוגבלת, לרוב של חודשים ספורים, להרביץ עבודה אינטנסיבית ולשוב הביתה עם כסף מספיק לממן את ההוצאות של השניםה קרובות בקלות. אנשים אחרים בוחרים להישאר במקום למשך זמן רב, או לנדוד מאיסור לאיסור כל כמה חודשים.

רוצים עבודה באירופה? באמצעות הרשת ניתן למצוא בקלות מאות ואלפי חברות שמציעות סוגי עבודות שונים מסביב לעולם. מעוניינים לקבל עבודה באוסטרליה? סבבה! יש היצע רב וכסף גדול.

אבל שניה לפני שאתם מתחילים לארוז ועולים על טיסה לעבר עתיד חדש מומלץ לקחת בחשבון כמה דברים:

* בררו עם חברים וקרובי משפחה אם הם יכולים להמליץ לכם על עבודה בחברה מסויימת ממקור ראשון, כדי להימנע מהתקשרות עם חברה של חאפרים.

* זיכרו שיש עבודות שמתאימות רק לחלק מהאנשים. בררו אילו עבודות קיימות ובאילו מקומות בעולם, אולי לא תרצו להיות מגלי נפט בונצואלה, אבל לעבוד בתור איש צוות במה ברחבי ארה"ב כן.

* עבודה רחוק מהבית אינה תמיד דבר קל – הכינו את עצמכם לחוש בדידות וגעגועים.

* הכי חשוב, השתדלו להנות ואל תשתעבדו לכסף.

למאמרים נוספים בנושא, כנסו לאתר עבודה בקנדה. גלישה נעימה!

כתיבת תגובה