מוציאים ויזה לארצות הברית

למשוחררי צבא – רוצים לראות עולם?
אחרי שמסיימים את השירות בצבא, כמעט כולם צריכים חוויה משחררת, ובנינו, אין שיטה מוצלחת יותר בשביל לעשות את זה מאשר לברוח לתקופה מסויימת.

לחלקנו מספיק לטייל לשבוע, אך למרבית האנשים יש צורך בחופשה ארוכה יותר במקום חדש. התרבות השונה, המאכלים החדשים והנופים עוצרי הנשימה שלא דומים לאלה שקיימים פה – הופכים את הטיול בחול לחוויה בלתי נשכחת שלא מומלץ להחמיץ.

הבעיה מתחילה כשמזכירים כסף. שהייה בחו"ל וטיסות עולות הרבה כסף, ואם רוצים לבקר בחו"ל לאורך תקופה ארוכה כדאי להגיע עם כסף בכיס. מה אפשר לעשות אם אין זמן לעבוד ולחסוך, אבל מתים לטייל באוסטרליה?

לעבוד בחו"ל – האופציה הפשוטה ביותר שקיימת היום

במקום למלצר בארץ למשך כמה חודשים, להרוויח כמה גרושים ולגמור הכל מיידית על חופשה צנועה, יש אפשרות לעשות משהו אחר. מה למשל? למצוא עבודה בחול, להרוויח כל חודש הרבה כסף ובתקופה הזאת גם לטייל.

אין מה לעשות, עבודה בחול תצריך מכם בירוקרטיה רבה. יש צורך בויזת עבודה ולהתמודד עם ויזה לארצות הברית. אבל אל דאגה, עם התארגנות מוקדמת יש לכם סיכוי לעבוד איפשהו בחו"ל.

איך להתחיל בתהליך? מה לגבי שגרירות ארצות הברית?

לפני שעוזבים את ישראל לזמן ממושך, רצוי לטפל בסידורים ודברים; קודם כל – צריך להוציא ויזה או אישור תקף אחר כדי שתוכלו לעבוד בדרך חוקית במדינה אליה תגיעו.

אחרי שיש ויזה אפשר לחפש מעסיקים רציניים. לא כל העבודות שיש בחול מתאימות לכם, ולא כולן יספקו לכם תנאי מחייה מספקים ומשכורת משתלמת. חפשו קודם חברות גדולות ומוכרות שיש הוכחה לכך שהן מקיימות כל מה שהן מבטיחות, ואם יש צורך אפשר להתייעץ קודם עם ישראלים צעירים שכבר עשו זאת.

למידע מהימן לגבי משרות בחו"ל או ויזה ארהב בכלל לא צריך לעזוב את הבית. אתר האינטרנט www.negev-tour.co.il/ ייספק לכם כל מה שצעירים צריכים לדעת לגבי עבודה בארה"ב.

כתיבת תגובה