מוצרי איכות לפעוטות


ההיריון כבר בסופו?

כשילד חדש מגיח לעולם זו שמחה גדולה ועם זה אף תחושת אחריות רצינית. שלב ההורות מאופיין במלא חששות, נעים לתינוק? העולל שבע רצון? טוב לו? וכמובן גם בהרבה החלטות חשובות שעליכם בתור הורים להתמודד ולהתעסק איתן.

1 ההחלטות הבסיסיות קשורה בציוד התינוקות שעלינו לרכוש מהרגע שבו העולל יהיה זקוק לציוד, אך בגלל שמדובר בתינוק רך, הריהוט והציוד חייב לעמוד בסטנדרטים המתאימים לילדים, כלומר להיות בטיחותי. אי לכך מומלץ בחום להקדיש לכך זמן, לחקור את האביזרים ולרכוש רק מוצרים מעולים ואיכותיים שיאריכו חיים.

מקלרן

בין אם עומדים לקנות צעצועים, אמצעי בטיחות ומוצר חלופי בשביל הילד, כאשר מדובר בהכרעה כל-כך מהותית, צריך לבחון אי אילו פרמטרים חשובים. ניתן להניח שרוב המוצרים בחנות ימשכו את עינכם, יתר על כן הקפידו לא להחליט בהתאם לאריזה. אף העגלה הטובה ביותר יכולה להתברר כלא נוחה לילדכם ולאו מתאימה. הימנעו ממקרים של רכישת רהיט כלשהוא לפי מראהו החיצוני.

בטיחות לפני הכל!

הפרמטר ה-1 שחובה לאמת לגבי כל מוצר שעומדים להביא הוא כמובן המיגון שלו. מוצר יכול להתפס כמאוד יפה בחנות, אבל באם אינו עומד בכל תקני הבטיחות, האביזר אינו מתאים. אף אם המוצר הוא שידת החתלה, עגלה וכל רהיט שהוא, באם התינוק צריך להשתמש בזה אז חובה שיהיה מיועד לתינוקות בגילו.

יתרה מכך, מתקן שהינו בטיחותי לתינוקות, צריך להיות ממוגן מכל האספקטים, מה למשל? החומרים מהם עשוי הדבר. יש פרטים רבים שלא דנים שהינם סכנה, אלא שבמגע עם הילד יכולים להתברר כמפגע אמיתי. צורת הרהיט, לדוג', יכולה להיות מסוכנת והתינוק עשוי להיפגע. מפאת זאת לבלי הבטיחות הנדרשת, אינכם רוכשים מאומה.

להורים המודאגים, חשבו על התקציב!

לראשונה כשנכנסים לחנות אנחנו בטוחים שכל מה שיש התינוק שלנו חייב, אבל בכנות, אינדקס קניות נורמלי לאו כולל יותר מדי פריטים. סביר להניח שחברים וקרובי משפחה ישמח להביא ריהוט יד 2, ואף שלא, תינוקכם זקוק בהתחלה למוצרים בסיסיים בלבד.

זה מיותר ויקר להתחרפן ולקנות את כל המוצרים שנמצאים בחנות. הכינו מבעוד מועד רשימת קניות, וכשתיכנסו לרשת, היצמדו לאותה רשימה. אין להתפתות להנחות רהיטים שנראים לכם כרגע ממש שימושיים. דאגו להשוות מחירים ולכו על פריטים באמת איכותיים במחיר הנמוך ביותר. רק כך לאו תיכנסו לחובות ותקנו מה שרציתם בלי ליטול משכנתא.

תהיו הורים בקרוב? מומלץ בחום לקרוא הטיפים כאן ע"מ לרכוש בחוכמה. ברוב המקרים, לא הדבר הכי יקר טוב מאחרים, אפילו אם מדובר באיזשהוא מותג יקר. כדאי לשים לב שהשמות לא מסנוורים את עיניכם ושהינכם בוחרים רק ע"פ הרשימה. למידע נוסף לגבי חדרי תינוקות לחצו וגלו ב-http://www.babyfun.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=56. כולי תקווה שהשכלתם לכל התוהים. שאו ברכה ושיהיה במזל טוב!

כתיבת תגובה