מוצרי ספיגה למבוגרים

לאדם הממוצע יש יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את אותו הרגע בו יוכל להוציא מגופו את פסולת הגוף על ידי השתן והצואה. מוצרי ספיגה נועדו לשרת את אותם אלו ש סובלים מקשיים בשליטה אודות תכונה זאת, דבר ש יכול לקרות כתוצאה מהגעה לגיל הזקנה, מחלות (פיזיות ונפשיות), כעבור ניתוחים, נכויות אלו ואחרות וכדו'. בעצם, גם במידה ו מדובר במצב של בריחת שתן קלה, לא צריך להרחיב במילים כל מה העניין מסוגל לעשות לאיש הסובל מכך- המבוכה, המועקה הנפשית, ההתרחקות והבידוד המצויים בכך. מוצרי ספיגה למבוגרים יוצרים אחר כל ההבדל בין מצוקה והתדרדרות נפשית לבין רמת חיים.

פדים למבוגרים

בדיוק כמו שמקובל אצל ילדים קטנים, מוצרי ספיגה למבוגרים קיימים בכדי לשמר את ההיגיינה מטעם המבוגר הסובל מחוסר יכולת לשלוט על הסוגרים אבל שבמקרה הנ"ל, אנחנו מדברים על לאו דווקא אך ורק בהיגיינה אלא אפילו בכבוד עצמי ושמירה לגבי איכות חיי אדם. חיתולים למבוגרים נועדו בשביל אוכלוסיית האנשים ש סובלים מחוסר יכולת קריטי בשליטה אודות סוגריהם וממש לא כאשר מדובר בדבר בריחת שתן קטנה. פדים למבוגרים ניתנים להשגה במבחר מידות, ע"פ צורת גוף (לנשים וגברים בנפרד), חד או לחילופין רב פעמיים ובאיכויות ספיגה שונות.


מוצרי ספיגה אחרים

חיתולים למבוגרים נמנים עם מוצרי הספיגה ה- "קיצוניים" מכולם, היה ו העדר השליטה על הסוגרים משמעותי. יחד עם זה, במידה ו מדובר במצבים אשר עדיין נחשבים פשוטים ועד בינוניים, מצויים מוצרי ספיגה נוספים ש מאפשרים לשמור על טיב חיי אדם ברמה גבוהה :

· סדיניות חד פעמיות ומגני מזרונים – מולבשים על גבי הסדין או שמא המזרן בלילה, סופגים הפרשות ושומרים על משטח המיטה, המזרן המצעים יבשים ונקיים.

· פדים ותחתונים ספוגים – מוחבאים מהעין, לגבר ולאישה, סופגים כמו שצריך, נושמים, מנטרלים PH חומצי ואפילו ריחות. מוצרי ספיגה למבוגרים כאלה מיועדים לשימוש כאשר החולה סובל מבריחת שתן קלה.

· ניירות ניגוב סופגים – נעימים למגע, שיש להם כושר ספיגה רב ואינם גורמים לגירוי עורינו.

מוצרי ספיגה למבוגרים שומרים על אודות עור יבש וללא גירויים, מדכאים "דליפות" מיותרות אל הבגדים או אולי הסדינים ומסיבה זו מאפשרים לאיש הסובל מבריחת שתן או מקשיים נלווים בשליטה אודות הסוגרים להתערות בחברה ולהמשיך לזכות באיכות החיים המגיעה להם.

כתיבת תגובה