מוצרי תינוקות מא' ועד ת'


התינוק בדרך?

בכל פעם שתינוק מתווסף למשפחה זו שמחה ענקית שמגיעה עם אחריות לכל החיים. שלב ההורות מאופיין בלא מעט דאגות, נעים לו? הוא שבע? הוא לא חולה? וגם באינספור החלטות קריטיות שיהיה צורך ללמוד להתמודד איתן.

אחת הבחירות החשובות קשורה בציוד התינוקות אותו יש לרכוש. למן הרגע הראשון הילד יהיה זקוק לציוד, עם זאת בגלל שזהו תינוק רך ושברירי, על הציוד והריהוט לעמוד בכל תקני הבטיחות המתאימים לתינוקות, כלומר להיות עמידים ובטיחותיים. מסיבה זו חשוב מאוד להקדיש זמן בבחירה, לבדוק היטב את ההיצע ולבחור רק בפריטים איכותיים ומעולים שישמשו אתכם נאמנה.

מוצרי תינוקות

בין אם מתכננים לקנות רהיט לחדר, כסאות בטיחות או כל דבר אחר בשביל הקטנצ'יק, כאשר מדובר בהחלטה כה קריטית, צריך לבחון מס' דברים חשובים. יש סיכוי סביר שהמוצרים בחנות ימשכו את עינכם, אך לא חכם לבחור ע"פ מראה המוצר בלבד. גם העריסה המרשימה ביותר עשויה להיות בלתי נוחה או לא מתאימה. יש להימנע ממצבים בהם תרכשו מוצר רק לפי המראה המרשים.

האם המוצר בטוח?

העניין הראשוני שיש לבחון בנוגע לכל פריט שעומדים לקנות חייב להיות מידת הבטיחות שלו. המוצר יכול להיראות מרשים מאוד על המדף, אבל אם לא יעמוד בתקני בטיחות בסיסיים, הוא לא נועד עבורכם. בין אם זו שידת החתלה, עגלה או כל מוצר אחר, אם הקטנצ'יק יבוא במגע עם זה זה חייב להיות מותאם למשקלו וגילו.

בעצם, דבר שכתוב עליו מתאים לילדים קטנים, אמור להיות בטוח מכל הבחינות, לדוגמה כלל החומרים שמהם הוא מורכב. ישנם פרטים רבים שאיננו חושבים שהם סכנה אמיתית, אולם כשהילד ישתמש בהם הם עשויים להתגלות כסכנה אמיתית. הצורה של המתקן, לדוגמה, יכולה להיות חדה מדי והתינוק יכול להפצע. לכן בלי תקן בטיחות, לא קונים הביתה.

לכל ההורים, אל תשתגעו!

לראשונה כשבאים לחנות כזאת נראה כאילו שאת כל הדברים שיש חשוב לקנות, אבל בעצם, רשימת קניות אותנטית אינה מכילה מאות דברים. יש סיכוי לא רע שחברים שהם כבר הורים יוכלו לתת לכם חלק מהציוד שלהם, וגם אם זה לא יקרה, הילד שלכם יזדקק בהתחלה לרהיטים בסיסיים בלבד.

זה מיותר ויקר לאבד שליטה ולקנות את כל הרהיטים שנמצאים בחנות. תכננו מראש בבית רשימת קניות, וכאשר תבואו לחנות, דבקו ברשימה הזאת. אסור להתפתות מול מחירי מבצע או מוצרים אחרים שנראים בחנות שימושיים כביכול. עשו השוואת מחיר ובחרו רק בפריטים איכותיים במחיר הכי נמוך. רק כך תעמדו בתקציב שקבעתם ותרכשו את הציוד הנדרש ללא קשיים.

תהיו הורים בקרוב? כדאי לקרוא את המאמר שפה ע"מ להיות מוכנים. אל תהיו בטוחים שתמיד מה שיקר יותר טוב מאחרים, אפילו אם זה איזשהו מותג יקר. בדקו אם המראה או המותג אינם מכתיבים את דרככם ושאתם עושים את הקניות בהתאם לצורך ולא לקפריזה. בשביל פרטים לגבי אמצעי בטיחות, רהיטים וכו' – לחצו כאן לפרטים נוספים. אנו מאחלים לכם בהצלחה!

כתיבת תגובה