מוצרי תינוקות מומלצים

להיות הורים רגועים

חשש רציני שסחבתי עמי כשחיכיתי להיות אמא התקשר אל הצורך להגן על הפעוט שעתיד לקרוא לי אמא, איך אפשר למשל להוציא אותו מהבית ולקחת אותו לנסיעה מבלי לחשוש?

אחרי מחשבות וצבירת ידע רב מרשת האינטרנט גיליתי לפתע מה רצוי לעשות – כדאי לקנות אביזרי תינוקות באופן מושכל. כך אצליח להתכונן כראוי להיות אמא אווזה כמו שפינטזתי.

בייבי לאב – מוצרי תינוקות

בימינו, שוק מוצרי התינוקות עמוס באינספור מותגים של אביזרים שונים ומשונים, שללא ספק מתיימרים להתמקם כטובים ביותר בתחומם. למרות שמרביתם באים עם תו תקן בטיחות המעיד על חוזק ואיכות, אנו ההורים מוכרחים להכיר את השטינקים מעבר למידע בדף ההוראות.

אחת הפעמים הבולטות הינה כאשר אנו צוהלים לנסות מוצר חדש עליו שמענו אינספור מחמאות מפיהם של הורים מרוצים. ולהפתעתנו, אנו מגלים שכשם שלא כולנו חולקים באותו טעם מוסיקאלי, כך לא כל פעוט תופס את אותה התועלת מהמוצר שכה האדירו לפנינו. ומפאת זאת אני מפצירה בכם, זוגות הורים צעירים, לשקול טוב לפני ולא אחרי הרכישה אותה אתם מבצעים.

איך רוכשים אביזרי תינוקות כהלכה?

הכלל ה-1 שראוי לזכור הוא הכלל שאומר שכדאי לעשות הפרדה מושלמת בין המוצרים שניתן לרכוש במהלך הריון, לבין האביזרים אותם כדאי להתאים במדויק אל נתוניו של הפעוט ובגלל זה מומלץ לחכות קצת עם ההחלטה להשקיע בהם.

בין האביזרים השונים שאותם כדאי לקנות טרם הלידה אפשר למנות: שמיכה חמה לתינוק, נדנדות חשמליות לפעוטות, אוניברסיטה לקטנטנים ועוד. אך בין כל האביזרים איתם כדאי לחכות אפשר לציין: בוסטר וגם מזרון מעבר.

מדוע רצוי לחכות עם הרכישה של האביזרים האלו?

הסיבה העיקרית שבגללה אני ממליצה להמתין היא סוגיית ההתאמה האישית לכל תינוק. המון פעמים, אנו נגלה כי אף על פי שמצוין על מוצר כלשהו שהוא מושלם לגילאי ינקות עד שנה, בפועל הוא לא כ"כ יתאים. כך לדוגמא – לפעמים נקנה חולצה לפי המידה הרגילה, ואז נבין שהיא בכל זאת לא ממש מתאימה.

רוצים עוד?  ודעו כי בהחלט קיים מידע גדול מאוד שבהחלט מאד יעזור לכם, הורים טריים, להרגיש בטוחים יותר.

כתיבת תגובה