מזכרת חתונה איכותית וזולה

בחוץ לארץ, מתנות לאורחים או מזכרות נישואים,  הוא דבר שאינו נהוג . האורחים נותנים מתנות לזוג הטרי, ובזה נסגר הנושא. בשנים אחרונות בישראל, המנהג לספק מזכרות חתונה לאורחים נהייה לטרנד, כי הישראלים אוהבים מתנות, המזכרות לחתונה הם: מחזיק מפתחות עם התמונה של החתן והכלה,  מגנטים עם תמונות של הזוג, וכדומה.

אתם, כזוג טרי שרק התחיל את דרכו בחיים, אל תמהרו ותוציאו כסף רב על מתנות יקרות שיגרמו לכם הפסדים,  בטרם שאתם מתכננים מזכרות חתונה חשבו אם המזכרות האלו הן שימושיות ביום יום.  חשבו מה ביקשתם לשדר לאורחים שלכם באמצעות מזכרות אלו? זכרו, כי המזכרות האלה אמורות להיות סמליות, אבל רצוי שהן יביעו מקוריות, כך כשהאורחים שלכם ילכו הביתה,  תהיה בידם מזכרת והם יזכרו את חתונתכם להרבה זמן.

ניתן למצוא מזכרות חתונה כמו שקית העשויה מטול לבן ובתוכה יש אי אלו שוקולדים שנראים יוקרתיים, חמסות עם השם של הזוג, וכל מוצר שימושי  שבא באריזות מצומצמות ומזכיר את הזוג. מזכרת חתונה, הינה הדרך שלכם להודות לאורחים על המתנה שלהם ועל זה שכיבדו אתכם בשמחתכם. במידה ו התלבטתם בבחירת מזכרות חתונה והאירוע שלכם מאורגן על ידי חברת הפקה לחתונות, מומלץ כי תתייעצו איתם, בגלל ולהם יש את כל המומחיות ואת התשובה לגבי מזכרות חתונה אטרקטיביות. גם תא צילום באירוע אשר יפתה את המוזמנים להיכנס אליו ולהשתטות ותוך כדי להצטלם בשיתוף הזוג או לבד, עשוייה להיות מזכרת מיוחדת ותישאר כחוויה מהאירוע הכי משמח שלכם לתמיד.

חולצות מצחיקות לחתונה הם מבין מזכרת חתונה הכי יוצאת דופן – הרעיון המקורי ביותר, זה להכין חולצות שונות עבור גברים וחולצות אחרות לנשים, כך שמה שמודפס על גבי החולצה של הגברים ישלים את אלה של הנשים. ישנן דוגמאות בבתי הדפוס השונים , ניתן לקחת רעיונות מהכתוביות של החולצות בבתי הדפוס. גם לחתן רצוי לארגן חולצה כמו זו בסטייל שיהיה כתוב עליה:" אני פה בגלל אשתי…" או לחילופין "מת לברוח עם הכסף"  ועוד…חולצות כאלה יוסיפו אווירה משעשעת לאירוע שלכם. כתוביות אפשר למצוא באמצעות האינטרנט, אם תקלידו את המילים: חולצות לחתונה במנוע החיפוש של גוגל ניתן למצוא הרבה מאוד משפטים מצחיקים שיצליחו לתת לכם את הרעיון להדפסת החולצה.