מזל טוב החלטת לשדרג את העסק ולפנות לחברת בניית אתרים 4 טיפים לבחירת נותן שירות

החלטת שהגיע הזמן לפנות לחברת בניית אתרים, עתה עלייך לבחור בחברה אחת מבין אלפי חברות, כמובן שהמחרים מהווים גורם מאוד מפתה, אבל עלייך להבין שאסור לך ליפול, זה העסק שלך ומגיע לו הטוב ביותר.

המחיר כן קובע

מה לעשות כאשר אנו רוצים לבנות אתר, עלינו לחשוב על מה פרמטרים שונים, עלינו לייצור אתר סלולר שמתאים לעולם החדש של הסמרטפונים והטאבלטים, עלינו לייצור אתר שירצה אותו (מן הסתם), יהיה מתאים לגוגל ברמת האופטימיזציה והקוד וכמובן שיהיה נוח לגולש. ואת כל זה אנו רוצים במחיר סביר. אז מה באמת חשוב ומה פחות, כל זאת ועוד נוכל לקרוא בהמשך המאמר.

דגשים חשובים בבניית אתרים

מהניסיון של כולנו אנו יכולים ללמוד כי מה שעולה בזול בסופו של דבר הכי יקר. לפני שנציין אתה הדגשים החשובים ביותר בבחירת חברה לבניית אתרים, נציין את טווח המחרים שימו לב אתר יכול להתחיל בסביבות 2000 ₪ ולהסתיים ב- 30,000 ₪ ויותר. אז קודם כל חשוב שנבחין מה חשוב לנו באתר שלנו, מה אנו צריכים, האם זה אתר תדמית, אתר תוכן, פורטל או חנות אינטרנטית.

עתה נדבר על הדגשים, ראשית, עלינו לראות כמה חברות של בניית אתרים, לא כדי להסתמך על חברה אחת בלבד, עלינו לראות את תיקי העבודות של אותה החברה, לראות אם אנו מתחברים לעבודות שלהם.

קיימות בשוק חברות שונות ומגוונות, עלינו לוודא מה החברה מציעה, והאם תיקונים יעלו לנו כסף בהמשך- לא הרבה חברות חופשות את הפרמטר העיקש הזה.

בהמשך לשינויים – לחסוך כסף רצית

עלינו לברר האם החברה בונה אתרים בקוד פתוח ובקוד סגור, שימו לב שפרמטר זה יכול לשנות את המחיר של בניית האתר מהקצה אל הקצה. חברות רבות אשר בונות את האתר בקוד סגור ידרשו מאתנו סכום כסף על כל שינוי ושינוי שנרצה לעשות באתר (כמו אתר סלולר) כך שגם אם התחלנו במחיר סביר יכול להיות שהמחיר לשינויים יהיה יקר הרבה יותר מהבנייה כולה במיוחד אם תחליטו בהמשך לעבוד עם חברת קידום אתרים שתצטרך שינויים בכדי להתאים את האתר לגוגל.

מה כן אפשר לעשות

לפני שאתם בוחרים בחברה לבניית אתרים אולי עדיף לכם להגיע לחברת קידום אתרים קודם כל שתוכל לאפיין לכם את האתר באופן מדויק, במיוחד אם אתם יודעים מלכתחילה שתשתמשו בשירות הזה.

חברות אלו בדרך כלל עובדות עם חברות בניית אתרים, כך שתוכלו לקבל המלצות על חברות שונות, או ריג'קטים על חברות אחרות גם נושא חשוב בפני עצמו. על חברות בניית אתרים טובות שבונות אתרים מותאמים לסלולר ועל חברות שרלטניות שלא כדי לנו להסתבך איתם.

כתיבת תגובה