מחירון ביטוח רכב בחברות שונות


עוד לא בחרתם ביטוח רכב?

לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו על מנת לשמור על אותם דברים, צריך לדאוג לביטוח שיהיה שימושי ביותר במקרי חירום.

כשמדובר על רכב, לביטוח שלכם חשיבות עליונה, שכן חוץ ממקרים של גניבת הרכב, תמיד קיים הסיכוי שתהיה, חלילה, תאונה. בסנריו זה צריך שיהיה מי שיוכל לדאוג לנזקים של האוטו שלכם, של המכונית השנייה וגם לכאלה שנגרמו לכם גופנית. יש לכם בכלל מושג איזה סוג ביטוח מתאים למכונית שברשותכם? אינפורמציה חשובה על ביטוח בטקסט שפה.

השוואה ביטוח חובה – כל המידע

היום בשוק התחרותי ביותר של תחום הביטוח ניתן למצוא חבילות רבות, בגלל זה חשוב לרכוש את המשתלמת ביותר. מהם השיקולים אשר קובעים את מחיר פוליסת הביטוח?

גודל האוטו – הרכבים הנמכרים מחולקים לכמה קטגוריות שונות ע"פ עלות וגודל האוטו. ככל שהאוטו יקר יותר, כך גם הביטוח שיהיה עליכם לעשות בשבילו יעלה יותר.

גיל נהג הרכב – הוצאתם את רישיון הנהיגה שלכם בשנה האחרונה? אם הינך נהג צעיר או חדש, אתה כנראה תשלם הרבה יותר בעקבות התאונות . ככל שעולה הותק, כך מחיר פוליסת הביטוח צפוי לרדת.

סוג הביטוח – שימו לב שלא כל פוליסת ביטוח מכסה את כל העלויות. מלבד ביטוח החובה, קיימת האפשרות לבחור גם בביטוח היקפי בעבור פיצוי נוסף אם תקרה תאונת דרכים. יותר מכך, גם ניתן לשלם קצת יותר על מנת להימנע מדמי הששתתפות עצמית אם ייגרם נזק למכונית

עומדים לחדש פוליסה? לחצו על הקישור.

לסיכום

אמנם אם כבר השקעתם ברכישת כלי רכב חדש, ההוצאות מסביב יכולות להיות מבאסות, אך כאשר מדובר בדבר רציני דוגמת חיי אדם – אין ברירה. מעבר לכך שנסיעה ללא ביטוח אינה חוקית בארץ, אם התרחשה תאונת דרכים, חשוב לדעת שהינכם צפויים לשלם על הטיפול בבית החולים, השיקום הארוך והנזקים שנגרמו לאוטו. כדי לחסוך את עוגמת הנפש – עשו ביטוח לרכב!

כתיבת תגובה