מחירון הובלה לדירה ומשרדים

לא מאמינים. שוב עוברים?

עבור מרבית האנשים העברת מקום המגורים זה תהליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן טוב לערוך סדר בדברים, למיין את החפצים, להפרד מדברים לא נחוצים ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כשעוברים דירה מומלץ בחום להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר לנו את הרכוש ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר נוח וזריז כמה שניתן.

הובלה דירה

המרכיב הראשון שמרביתנו ימהרו לבדוק הוא המחיר המבוקש. המחיר בהחלט מהווה רכיב מרכזי בהחלטה על בחירת המוביל עבור רובנו, אמנם האם מחיר זול מהווה במרבית הפעמים את העסקה הטובה ביותר?

אנא מכם, אל תתפלאו אם תיאמתם שירותי הובלה לכל העסק עבור שש מאות שקל ואז הגיע בחור רופס עם טנדר חלוד וישן. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את הרכב שלכם בכל מוסך זול, למה תרצו לתת את החפצים שלכם תחת אחריותו של חאפר שהחליט שהוא מוביל, גם הצעתו זולה בהרבה.

אז על סמך מה בוחרים?

לא יודעים מה ההבדל? עדיף לבחון מספר הצעות מחיר. השוואה בין כמה חברות הובלה תקבלו מושג מה כל חברת הובלות ממוצעת נותנת לכם ובאיזה מחיר, לאחר מכן תוכלו לדעת מה חשוב לכם ולקבוע טווח מחירים אותם אתם מוכנים לשלם ולדעת שקיבלתם את הכי טוב בטווח המחירים הזה, עוברים בקרוב? http://money.tapuz.co.il/hovalot/?page_id=280.

אם תבדקו הצעת מחיר המחירים השונים יהיו בגלל:

המלצות וניסיון – חברות בתחום ההובלה הפועלות בתחום מעל עשר שנים מעסיקות פועלים מנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים ביעילות תוך שמירה והקפדה על הרכוש האישי שלכם. לחברות המתוארות מעגל לקוחות גדול ומסוגלות לספק מס' גדול של המלצות.

אחריות – ודאי תשימו לב שמרבית מההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן מזכירות שום סעיף ביטוחי. בעת העברת תכולת משרד חשוב מאוד להקפיד ולראות שנמצא בכלל סעיף כזה ולשאול מה גג ההתחייבות כדי שלא תהיו בלחץ.

רכב ההובלה וגודל הצוות – חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו במשאית סגורה לעומת כאלו שעוסקים על הדרך שיבואו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמידה ואתם ברי מזל סגור עם ברזנט קרוע. חברות הובלה רציניות יספקו לכם צוות מקצועי המונה לפחות שלושה אנשים, תלוי בהובלה – דבר הגורם לטיפול טוב בתכולת המשרד.

שימוש במנוף – השכרת מנוף יגרור עליה במחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה לכם אפשרות מלבד שימוש בו כתוצאה ממעליות קטנות. למרות זאת, מומלץ לשקול שירות מסוג זה גם אם לא חייבים בגלל שהוא יחסוך לכם זמן וגם מצמצם אפשרות של נזק לרכוש שלכם בעת ניוד החפצים בחדרי מדרגות קטנים.

אני מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה טובה למציאת הצעה ממוביל , כזו שתהיה לכם הוגנת. הייתם רוצים לקרוא על כלים ועצות לבחירת חברת הובלות טובה במחיר מעולה? גלשו עוד היום לאתר המופיע בקישורים ותוכלו לקבל עוד מידע והמלצות שיאפשרו לכם לעבור את יום ההובלה בלי כאב ראש.

כתיבת תגובה