מחירון הובלות ושלא יעבדו עליכם

המשפחה התרחבה והבית קטן מדי? מצאתם מיקום טוב יותר? לא תמצאו הרבה אנשים שגרים כל חייהם באותה שכונה. רובנו מסוגלים לעבור מעיר לעיר מספר פעמים בחיים. מעבר דירה זה פרצדורה מעייפת וארוכה. מאמר קצר זה מיועד לאלו שנכנסים לבית חדש בחודשים הקרובים, ובו נכללות מס' נקודות למחשבה על העברת דירות.

הפכו את המעבר לחוויה חיובית

למעבר יש מספר סיבות טובות. רובנו עוברים בין בתים מסיבות משמחות כגון שדרוג לסטודיו גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. אין מחלוקת, להעביר את הבית זה שלב מייגע אך גם אותו תוכלו להעביר בשלום.

מיטב הדרכים למעבר דירה קל, מהיר וללא דאגות

היו מוכנים, תבדקו את האופציות להעברת הבית שלכם כשיש עוד זמן למעבר. אם תפעלו כך תמנעו מהוצאות לא צפויות וכך יחלוף יום המעבר בצורה .

לא מוצאים דקה לארוז? באפשרותכם למצוא חברות רבות שנותנות שירות אריזה בתוספת לשירותי ההובלה. צוות של מס' עובדים יגיע לדירה כמה ימים לפני ההובלה כדי לארוז תכולת הבית שלכם.

במקרה שדורשים מכם להתפנות מהבית לפני שהגיע המועד בו יש לכם אפשרות להכנס למתחם החדש לא צריך לדאוג! ברחבי הארץ ניתן למצוא מספר אתרים שניתנים להשכרה עבור אחסון תכולת בתים. לרוב המחסנים מושכרים למס' שבועות אך תוכלו למצוא גם אחסון לתקופה ארוכה יותר ואפילו זול יותר.

מומלץ להשקיע – מחירון הובלות

אם אתם אלו שאורזים בכוחות עצמכם או שבחרתם לקחת את שירותי חברת הובלות בכדי לארוז חשוב לארוז את החפצים עם הרבה תשומת לב כך הם יגיעו בבטחה לבית החדש שלכם. בטוח לא תרצו שכלי החרסינה שהדודה מינה קנתה לכם לחתונהישבר בטלטלות הדרך.

אל תתקמצנו על חברת הובלות אמינה, לא כל אחד עם ואן הוא מוביל מיומן. הובלת חפצים ספציפיים כמו: פסנתר, מקרר וכדומה דורשים מיומנות וכושר נשיאה רב. כמו כן, יש ריהוט כגון: ספות גדולות פינת אוכל גדולה שיזדקקו לפרוק והרכבה. בעקבות זאת, וודאו ובדקו שהמוביל מוכן לעשות זאת. עבודה זו מצריכה תשלום בנפרד.

תבדקו את דלתות החדרים בבית הנוכחי ובבית אליו אתם מעבירים את החפצים. אם יקרה ודלת המעלית קטנה מדי יש מצב טוב שתזדקקו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

תוכלו לשכור את שירותיו של מנופאי בנפרד אך עדיף לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה אותה אתם מזמינים נותנת שירות זה, כך תחסכו מעט בעלות. יש פעמים שכדאי לעשות שימוש במנוף, גם כשיש אפשרות בלי. השימוש במנוף יכול לחסוך זמן יקר בדרך הארוכה למשאית.

רוצים לשמוע עוד פרטים? הייתם רוצים לעשות סקר שוק? בקרו עוד היום בפורטל האינטרנט ותמצאו הצעות נוספות ממיטב נותני השירות בכל הארץ.

כתיבת תגובה