מחירי הובלת משרד מנהריה לחיפה

החלטתם לעבור לגור יחד? הצלחתם למצוא דירה בתל אביב? כיום מעט אנשים נשארים כל חייהם באותו בית. חלק מהותי מאנשים היו רוצים לעבור בתים מספר לא מבוטל של פעמים בחיים. העברת תכולת הדירה נתפסת כ תהליך ארוך ומתיש. המאמר הזה יתן לאלו מכם שעוברים דירה בשנה הבאה, ובו תוכלו למצוא נקודות למחשבה על חברת מובילים.

לא הכל שחור

אל תשכחו למה אתם עוברים. חלק ניכר מהאנשים עוברים בית בנסיבות משמחות של מעבר לבית פרטי גדול יותר, מרווח יותר או כשסיימו לבנות בית חדש. בהחלט, המעבר הינו שלב מתיש נוסף אבל גם אותו ניתן לעבור ללא מריטת שערות.

מיטב הדרכים למעבר קל, מהיר וללא כאבי ראש

הכינו מראש, תבדקו את כל האפשרויות להעברת הבית שלכם כשיש עוד זמן למעבר. בזכות הבדיקה לא יהיו לכם הפתעות וכך תעברו את יום העברת המשרד בדרך מוצלחת.

אין רגע לארוז? כיום קיימות בתחום מבחר חברות המציעות שירותי אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות אורזים מנוסים יגיע אליכם ימים אחדים לפני ההובלה לארגן תכולת המשרד שלכם.

במקרה שמכריחים אתכם לפנות את הדירה לפני המועד בו מאפשרים לכם להכנס לדירה החדשה לא צריך לדאוג! באזורים שונים של הארץ באפשרותכם למצוא מס' אתרים המשמשים למטרת אחסנת תכולת בתים. ניתן להשכיר לשלוש שבועות אך בחלקם יש גם אחסון ליותר זמן ואף במחירים זולים יותר.

אין מצב להתפשר על הובלת משרד

אם יצא ואתם אורזים את הדירה או שבחרתם לקחת את שירותי חברת הובלה לעניין חשוב מאוד לארוז את יקרי הערך שלכם עם הרבה תשומת לב אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לביתכם החדש. בטוח לא תרצו שכלי החרסינה היקר שסבתא רבתא חיה נתנה לכם מתנהלא יעבור את טלטלות הדרך.

לא מתקמצנים על מובילים, לא כל אחד עם ואן הופך למוביל. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. ישנם גם חפצים מסוימים כגון: ספות גדולות פינת אוכל גדולה אשריצטרכו פירוק והרכבה. בעקבות זאת, יש לוודא ולבדוק שחברת ההובלה שלקחתם מסוגלת לעשות את זה. פעולה זו מצריכה הוצאה נוספת.

מדדו את דלת הכניסה בבית הנוכחי ובבית אליו אתם עוברים. במידה ואתם רואים שדלת המעלית קטנה מדי יש מצב שתזדקקו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לקחת שירות מנופאי מחברה בנפרד אך כדאי לערוך בדיקה אם חברת המובילים אותה שכרתם לביצוע העבודה ביכולתה לספק מנוף, כך תורידו את העלויות. יש פעמים שעדיף לקחת מנוף להובלה, גם אם אין אתם חייבים. השכרת מנוף תחסוך טלטלות מיותרות של החפצים במהלך הירידה במדרגות.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? זקוקים לבדיקת מחירים זריזה? גלשו לבלוג ותוכלו לקבל הצעות, פרטים, טיפים ומחירים ממיטב אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה